utorok 31. júla 2012

Ako na spálenú tvár...


 Trochu nezvyčajná maska na spálenú pokožku, že?
Podľa mňa teda áno. Nepamätám sa, ako som sa k nej dostala. Pravdepodobne to bolo v nejakom časopise, no zaujala ma, pretože na rozdiel od známych receptov plných medu, uhoriek a bieleho jogurtu, táto obsahovala čistý melón. Nedalo mi to a sama som ju vyskúšala po jednom popoludní strávenom na slnku. Odvtedy ju zbožňujem.

Nemám na to žiadnu vedeckú hypotézu, no z nejakého dôvodu bola moja pleť po maske podstatne menej červená a podráždená. Nehovoriac o tom, že opálenie sa namiesto po 3 dňoch dostavilo do 24 hodín a vyzeralo pekne a zdravo.

"Recept" nájdete tu:
Na malom tanieriku pomliaždite kúsok melóna a pomocou vatových tampónov naneste zmes na vyčistenú tvár. Po 10 minútach tvár opláchnite a nechajte voľne dýchať.
POZOR: Maska je dosť tekutá, takže dávajte pozor na vlasy a pokrývku, na ktorej ležíte.

Kto by to bol povedal, že ťažko dostupné Aloe Vera bude raz nahradené melónom?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára