štvrtok 21. februára 2013

A.E.Poe: Nevermore! (Lip Boom REVIEW)


Poslušne sa hlásim s prvou dávkou MUA recenzií. :D
Dnes sa to bude točiť okolo Lip Boom produkte na pery, ktorý zastrešuje svojím menom Alexandra Burke.
Prestrelila. Poriadne. 
Ale poporiadku.

MUA Lip Boom v sebe zahŕňa rúž a rozjasňujúci lesk na pery, ktorý je farebne doladený. S touto dvojkou by sme mali byť schopní vyčarovať 4 kreácie: samotný rúž/lesk, rúž s leskom v strede pier a rúž s leskom na celých perách. Potiaľto jednoduchá kombinatorika, že?

Lip Boom prichádza v 5 odtieňoch s vydarenými menami. Môj mal pôvodne byť Doing Good, no pravdepodobne vďaka nepozornosti sa ku mne dostal odtieň O.M.G. Sklamalo ma to, lebo som sa tešila na vybraný odtieň, ale vracať to snáď nebudem, a tak som ho vyskúšala.



V balení sa nachádza 2,5 g rúžu a 3,5 ml lesku za 3 libry s dobou spotreby 12 mesiacov od otvorenia.

Začala by som obalom: lacnota na entú... Nič iné som, popravde, nečakala, ale zas lepiaca páska po celej tube?



O.M.G. je zaujímavá zmes koralovo ružovej s nádychom do tehlova, ale len navonok. 
V skutočnosti farba na perách vyzerá najkrikľavejšie a najšmejdnejšie ako sa len dá. 
Zdôrazní každý záhyb inak normálne hydratovaných pier, nedá sa vrstviť a celkový efekt je ako z Nočnej mory na Elm Street. Asi vám nemusím hovoriť, že výdrž som netestovala. Okrem toho ma jemne dráždila vôňa, ktorá bola presne na hranici so zápachom.
Vreckovka dala tú katastrofu hneď dole.
Ktokoľvek povedal, že je s MUA rúžmi spokojný, asi nemá bohvieaké nároky.


Na spodnej časti sa nachádza odmotovateľné koliesko s farbou, o ktorej som počula, že má byť lesk rovnakej farby ako rúž.
Ehm, nie. Je to proste nejaká guma, ktorá pomáha rúže farebne odlíšiť.



(na obrázku vidno moje snahy o nabratie)

Lesk ma mierne desil a rozhodne som si výrobok nekupovala kvôli nemu, ale nakoniec ma príjemne prekvapil. Teda, v porovnaní s druhým koncom. 

Zvláštne trblietky, ktoré pripomínajú lesklý baliaci papier, vyzerali na perách napočudovanie efektne, a hoci každodenný look z toho asi nebude, na párty či večierok mi pripadal celkom využiteľný.




Ale len sekundu, pokiaľ ku mne nedorazila parfemácia.
Na stránke ju opisujú ako chutnú karamelovú vôňu.
Neverte im! Je to tá najsladšia syntetická napodobenina, z ktorej vás nebolí hlava, ale žalúdok.

Čiže sme zas tam, kde sme boli na začiatku.


(tu to vyzerá ešte schopne, ale realita je brutálne odlišná)


Celkovo hodnotím Lip Boom 10%, ktoré sú udelené skôr z milosti.
Vážne by som pri akejkoľvek objednávke z ich eshopu týmto smerom ani nepozerala.

Vzdych.... Taká škoda.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára