streda 27. februára 2013

RIMMEL: Match Perfection (REVIEW)


Ešte sa mi asi nestalo, že by som písala recenziu na takmer prázdne balenie.
Je to neuveriteľné, ale faktom zostáva, že sa mi korektor zapáčil natoľko, že som ho z rúk nemohla pustiť ani na tých 5 minút, ktoré zaberie nafotenie materiálu k recenzii.

Rimmel Match Perfection Concealer and Highlighter je prispôsobivý korektor s rozjasňovačom v jednom.
Na zadnej strane sa dočítate o super ľahkej formulácii s "oxygen complex", teda kyslíkovým komplexom, vďaka ktorému má byť pokožka schopná dýchať.
V podstate sľubuje odstránenie príznakov únavy a rozžiarenie oblasti okolo očí.

Tuba obsahuje 7 ml s dobou spotreby 24 mesiacov od otvorenia (nemyslím, že niekomu vydrží tak dlho, míňa sa pomerne rýchlo).
Cena sa pohybuje okolo 4-5 eur.
V oficiálnej ponuke by mali byť minimálne 3 odtiene, ale v našich drogériách som sa stretla len s dvoma. 
Ja mám najsvetlejší- 010 Ivory.



Poďme sa pozrieť na obal. 
Tuba- okej, na zem si z nej nesadnem, ale aspoň je to hygienické. Trochu viac mi vadil štetček na konci, preto som ho odstrihla a korektor hneď vychádzal ľahšie. 


Samotný korektor má krásnu farbu, pokiaľ niečo také medzi korektormi vôbec existuje.
Niekedy mám pocit, že výrobcovia sa príliš snažia dodať im rôzne farebné podtóny na neutralizáciu kruhov pod očami a mne na tvári potom ostávajú podivné a neprirodzene zakryté modré žilky.

Tento je však perfektný. Pleti sa prispôsobí dokonale a rozdiel je viditeľný.
Krytie by som zhodnotila ako ľahké až stredné, ale s dobrým podielom rozjasnenia, ktoré napomôže maskovaniu. 

Veľmi vhodný je aj na okolie nosa, kde sa mnohým z nás jemne červená pokožka.
Na vyrážky sa nehodí, ale zistila som, že v hojacom sa štádiu, keď opuch ustupuje a na pleti ostáva len farebná nezrovnalosť, je ideálny.

Výdrž odhadujem na 6-8 hodín, pričom veľa záleží na krokoch, ktoré sprevádzajú aplikáciu.

Malá ukážka krytia...



Rimmel si u mňa týmto výrobkom spravil očko a keďže, ako som už spomínala, toto balenie už beží z posledných síl, rozhodne si ho kúpim znova.

100%



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára