piatok 29. marca 2013

Na Farme to žije...


Na svoju obranu musím povedať, že za bežných podmienok idú všetky bio/eko/prírodné výrobky mimo mňa. Tých pár skúseností ma skôr odradilo ako povzbudilo k ďalšiemu testovaniu, preto mi trvalo dosť dlho, kým sa odhodlala vyskúšať Corine de Farme.

Na začiatok som si vybarala pleťovú vodu z ruží a hydratačný krém pre žiarivú pleť, keďže to boli neinvazívne veci, pre ktoré mám využitie.

Corine de Farme Eau de Rose má byť podľa popisu z 99% prírodná, bez obsahu parabénov a farbív, s prívlastkom hypoalergénna. Balenie obsahuje 200 ml, a ak nie je práve v akcii, stojí okolo 5 eur. Spotrebovať sa má do 12 mesiacov. Na obale sú ospevované aj iné jej dobré vlastnosti, mňa teší sľub nelepivosti a pocitu komfortu pre suchú pleť.


A poviem vám, je skvelá. Niečo podobné som mala aj od Garnier, no ten mierne vysušoval, čiže sympatie nezískal. Táto voda je jemne parfemovaná, vonia príjemne za ružami bez toho, aby z toho rozbolela hlava. Voda je bezfarebná a na pokožke ju ani necítiť.
Je fantastická na dolíčenie a odstránenie zvyškov odličovacieho mlieka, či ranné osvieženie. Všimla som si, že pokožku upokojí a jemne hydratuje, pričom nestráca účinnosť, čiže ak tam nejaký ten pigment z makeupu ostal, dá ho dole. 


Jediné, čo ma rozčuľuje, je dávkovač. Ide o pumpičku, ktorá má problém s výbušnosťou a uzatváraním, preto chce manipulácia s ňou trochu praxe a neodporúčam uzatvárať ju pootočením, pretože je neskutočne ťažké znovu ju otvoriť.

                                                                        100%

Corine de Farme Radiant Complexion som vzala kvôli tomu rozžiareniu, ktoré sľubuje. Na rozdiel od vody obsahuje "len" 95% prírodných zložiek, no zároveň, podobne ako ona, neobsahuje parabény a je hypoalergénny. Má v sebe obsiahnuté antioxidanty (čínska slivka, biely čaj, olej z brusnicových jadier), pleť má hydratovať po dobu 24 hodín, chrániť pred UV žiarením a zvyšovať odolnosť pokožky.
Cena sa opäť pohybuje okolo 5 eur za 50 ml s dobou spotreby 12 mesiacov.
Krém prišiel zabalený do papierovej krabičky.




Ano, áno, áno!!! Teda až na to UV, ktoré zmerať a posúdiť neviem :D
Krém má skôr gélovú konzistenciu, ovocnú vôňu a veľmi rýchlo sa vsaje, pričom zanecháva akýsi jemný film, ktorý ale nie je ani lepkavý, ani mastný. Pleť bola hneď po použití na pocit krásne hydratovaná a po 2 týždnoch som si všimla badateľné rozžiarenie a celkovú pohodu. Hydratácia je u mňa 12 hodinová, pretože jednak mám suchú pokožku a jednak sa večer odlíčim a krém znovu nanesiem. 


(dno balenia sa s každým stlačením vysúva nahor, aby nič nevyšlo nazmar. Šikovné :D)

Inak prvé, čo mi prišlo na um počas používania, je podoba krému s Hydrabio sérom od Biodermy. Celková konzistencia, efekt a výdrž.... Som si istá, že si ho kúpim opäť.

                                                                       100%

Tieto dva produkty ma tak nadchli, že už teraz vlastním ďalší, a keď miniem súčasný krém a odličovač, skúsim opäť niečo z ich ponuky.

3 komentáre:

  1. Túto značku vôbec nepoznám, ale článok vyzerá super. Kde sa dajú kúpiť tieto výrobky? Boggerka_Dada

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem :D
    V DM-ku ich vídam pravidelne, no ak máš pri sebe dobre zásobenú 101-tku, budú tam mať niektoré veci dokonca lacnejšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hey ? :D No ja som asi blbá :D U nás je veľká DM-ka tak neviem či prehliadam alebo čo :D ...ale tak dobre vedieť :D

    OdpovedaťOdstrániť