pondelok 7. januára 2013

ORIFLAME: Swedish Spa Duo


Dnešný príspevok je pre všetkých milovníkov chladivých, prírodných vôní a inovácií.
Oriflame má vo svojej ponuke radu Swedish Spa, ktorá je podľa mňa asi ich najvydarenejšia. Jasné, že sa nájdu aj samostatné veci z iných sérií, ale SS ma neprestáva baviť.

Swedish Spa Exfoliating Mud
V prvom prípade nejde o klasický telový peeling, ale o peelingové bahno :D
To je o poznanie hutnejšie a treba ho použiť trochu viac, avšak má skvelú vlastnosť: nerozteká sa.
Svoju prácu si plní obstojne, možno by som uprednostnila väčšie častice, no na druhej strane je peeling o to vhodnejší na častejšie používanie.
Skutočným dôvodom, pre ktorý som si ho objednala, bola však vôňa. Je výrazná, no nie intenzívna, a na horúce leto ideálna. Ide o chladivú zmes nejakých byliniek s jemne horkým záverom. Krása...
V balení sa nachádza 150 ml a jeho plná cena je 11,90 eur, ale ako vieme, Oriflame často poskytuje rôzne zľavy.  




Swedish Spa Cooling Shower Mousse
Tak toto je srandovná inovácia. Už žiadne špongie či roztekajúce sa gély. Pena s dávkovačom ako na šľahačke je veľmi rýchla a jednoduchá na používanie, nehovoriac o prednostiach pri cestovaní. Pri jednom stisnutí vychádza akurát tak dosť na pokrytie polovice tela. Ráta sa mi aj to, že pena drží a nespadne hneď po vytlačení. Vôňa sa podobá predchádzajúcemu výrobku, no zakončenie je viac do mentolovo-sladka a vydrží dlhšie. Za 7,50 eur dostanete opäť 150 ml, ktoré ale vydržia hodnú chvíľu, ako to pri penových náplniach býva.



Možno to nie je totálny must-have, ale z nejakého dôvodu sa mi obe veci hrozne páčia. Pena možno o trošku viac.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára