sobota 21. júla 2012

CALVIN KLEIN: Beauty (REVIEW)


 Nedávno som sa dočítala, že vône dokáže ovplyvniť nielen našu náladu, ale aj správanie. V tom momente sa mi vynorila viac-menej úsmevná príhoda spojená práve s vôňou. 
 Jedného krásneho predpoludnia som sa nachádzala v relatívne priestrannej miestnosti spolu s ďalšími, približne 50 ľuďmi. Celá akcia sa začala v poriadku, no môj pokoj netrval dlho. Veľmi rýchlo som zaregistrovala neskutočne nepríjemnú pánsku kolínsku. Ľudia, verte mi, za svoj život som zažila už dosť nepodarených parfumov, no tento vedie ešte stále, aj po vyše roku. Základnou zložkou bol podľa mňa čistý lieh, do ktorého bola pridaná kvapka saponátu a celé to zavŕšilo mydlo. Naviac, dotyčný sa musel v tej kolínskej asi vykúpať, súdiac podľa intenzity oblaku. Do 3 minút ma začala bolieť hlava, a keď sa zdroj začal hýbať, pribudlo k tomu aj slzenie a škrabanie v hrdle. Po celý zvyšok stretnutia som skresala svoj respiračný objem na životné minimum... No aby nebolo všetko len nepríjemné, tu je jeden z mála parfumov, ktoré doslova prežiaria môj deň.


ZÁKLADNÉ INFO:
Beauty od značky Calvin Klein je opísaná výrobcom nasledovne (čerpala som z popisu výrobku na stránke: parfums.sk, odkiaľ som si ho aj objednávala. Mimochodom, práve teraz naňho beží zľava, čiže ak je už dlhšie na vašom wishliste, blýska sa na dobré časy :D): "Calvin Klein Beauty evokuje silu ženskosti a sofistikovanosti. Zachytáva ducha ženy, ktorej krása je skrytá v jej vnútri, ženu, z ktorej vyžaruje jej nádherná aura. Vôňu Calvin Klein Beauty, ktorá stelesňuje dotyk ľalie, vytvorily tri hlavné ingrediencie. Semienka ambrette, ktoré dodávajú vôni teplo, jazmínové srdce, ktoré ju vyzdvihne o kvetinový akcent a cédrové drevo v základe, ktoré prináša chvejivú a príťažlivú krásu." Parfém je na trhu dostupný v 3 veľkostiach: 30, 50 a 100 ml, plus, niektoré obchody ponúkajú aj rovnomenné telové mlieko a sprchový gél. Cena sa odvíja od veľkosti, obchodu a prípadnej zľavy (celkovo je však už lacnejší, než keď bol ešte len horúcou novinkou).
A ak ma pamäť nemýli, CK Beauty bola v roku 2010 v prvej desiatke vôní súťaže Eva: Vôňa roka.

RECENZIA:
 Hneď na úvod by som rada uviedla na správnu mieru tvrdenia, že parfém je vhodný pre staršie vekové kategórie. Oproti sú zas hlasy brániace jeho absolútnu univerzálnosť. V tomto prípade som jednoznačne za zlatú strednú cestu: parfém je skutočne nádherný a keďže parfumy vo všeobecnosti zvyknúť voňať na každom inak, nehodila by som ho na kopu 'Musím Si Ho Zapamätať Na časy Po 45-ke'. Osobne si myslím, že v tomto špecifickom prípade zohrávajú úlohu skôr typy pleti a celková osoba. Naviac som si všimla, že je prispôsobivý a jeho vôňa sa rozvíja postupne.
 Zo začiatku na povrchu znejú jemné kvetinové akordy jazmínu, no po celý čas sa jasne radí medzi ťažšie, teplé vône. Po zhruba hodinke sa stane viac dynamickejším s výrazným podielom cédrového dreva, čo trvá približne 5 hodín, no a na záver ostane len základ, teda pižmo.Viem, že v oficiálnom popise je to trochu inak, ale ja vlastním túto vôňu už vyše roka, a takto na mne skutočne vonia.
 Ak by sme sa hrali s prídavnými menami, tieto by som určite nevynechala: elegantná, teplá, príjemná, energizujúca a zároveň upokojujúca, bezpečná s kvapkou hravosti.
 Tiež som si na nej overila pravidlo, že parfém sa pre maximálny efekt má nanášať po 10-tej hodine. Vtedy naozaj vynikne. V prípade, že si ho nastriekam ráno okolo 7-ej, stále vonia pekne, no mám pocit, že akosi zamrzne a nerozvije sa.

ZÁVER:
 Nerada vlastním viac než jeden parfum na sezónu (u mňa má parfémový rok dve: letnú a zimnú), pretože mám rada kvalitu a tá sa bohužiaľ spája s šetrením, no CK Beauty je pre mňa zatiaľ číslo jeden. Pravdu povediac, ešte som nenašla nič, čo by mu prebralo miesto a verte, že som hľadala a stále hľadám, keďže mi končí. Ak sa nič nevyskytne, rada si ho kúpim znova, ale zatiaľ ešte dúfam,..., veď zmena je život. Produktu proste musím udeliť 5 hviezdičiek z 5-ich.
A ako mini p.s. pridávam link na reklamu, keď už je tvárou kampane nádherná Diane Kruger: http://www.youtube.com/watch?v=uyNx1CZvz-E

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára