piatok 20. júla 2012

CATRICE:Made To Stay HIGHLIGTER Pen (REVIEW)


 V rámci môjho projektu na rozšírenie make-up kolekcie som sa odhodlala na rozjasňovač, aka highlighter.
To, a potom to neodolateľné spojenie ceny a krásy. Seriózne, 3,99? Nie zlé, zvažujúc súčasný trend predražovania absolútne všetkého v kozmetike.

ZÁKLADNÉ INFO:
(pozn.: a opäť môj skromný preklad) "Trvácna krémová textúra rozjasňovača rozžiari a prejasní oči. Používajte na vnútorných kútikoch očí pre optické otvorenie alebo pod obočie pre ich zdvihnutie."
Pero má priradené sériové označenie. 010 Eye Like!, obnáša 1.64g produktu a má sa spotrebovať do 36 mesiacov od otvorenia (celkom výhodné, ak sa nechcete trblietať sťa nočná obloha v snahe vyťažiť z balenia maximum :).


RECENZIA:
V prvom rade by som rada vyjasnila jednu vec. Rozjasňovač sa používa na vnútornú časť očí, pod obočie a na lícne kosti. To posledné je podľa mňa aj najkrajšie, keďže dodá vzhľadu dimenziu a o dosť efektnejší výsledok. To ma privádza k zaujímavému tvrdeniu, že ide o lacnejšiu verziu ('dupe') rozjasňovača High Beam od značky Benefit. Áno, do istej miery sa skutočne veľmi podobajú, avšak Benefit má tekuté skupenstvo čo značne ovplyvňuje finish. Catrice ponúka rozumne ocenený produkt, ale skúsenejšie oko vidí jemný rozdiel.

Pri aplikácii sa tyčinka pohodlne používa a množstvo rozjasňovača sa dá dobre regulovať tlakom na pero alebo, pre jemnejšiu verziu, použitím prstov ako nanášačov.
Farba nie je úplne telová, má znateľný ružový nádych, no to sa dá opäť korigovať pri aplikácii.
Aj keď sú v pere obsiahnuté naozaj mikroskopické trblietky, celková formulácia je žiarivá, a preto sa netreba báť lacno vyzerajúceho poprašku. 
Ako som už spomínala, produkt má krémové zloženie, čo bráni v 90% prípadov zaliezaniu do mimických línií, no viem si predstaviť aj to, ak by som použila príliš veľa. 
Trvácnosť je slušná, odhadla by som ju na 3 hodiny perfekcionizmu a 6-8 hodín viditeľnosti.
Malým, no o to zákernejším, prekvapením bola neschopnosť odolávať teplu. Už pri teplote 25° C tyčinka zmäkla a keďže som si to nevšimla, pri nanášaní sa mi podarilo namiesto čiary spraviť kopec... Takže, pozor na to.

ZÁVER:
Zatiaľ jediný svojho druhu, ktorému sa podarilo presvedčiť ma o kúpe. Skutočne stojí za vyskúšanie. Dávam mu 3,5 hviezdičiek z 5-ich. Stratu spôsobila tá "nehoda".

2 komentáre:

  1. Akurát dnes som si ho kúpila na dovolenku lebo mi príde že je fajn na cestovanie a nezaberá veľa miesta :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akurát dnes som si ho kúpila na dovolenku lebo mi príde že je fajn na cestovanie a nezaberá veľa miesta :)

    OdpovedaťOdstrániť