sobota 28. júla 2012

CATRICE: Allround Concealer (REVIEW)


 Hoci mojím najobľúbenejším korektorom je tekutý korektor od GOSH, na konci minulého roka som potrebovala náhradu, a keďže favorita nebolo možné dostať, zakúpila som si kolekciu rôznofarebných korektorov od Catrice.

ZÁKLADNÉ INFO:
 Paleta sa predáva výlučne v DM-kách, tak ako celá značka, a vyjde vás na niečo okolo 4 €, čo rozhodne nie je zlé vzhľadom na to, čo sa s ňou dá vyčarovať.
Jej obsah tvorí 5 farieb: 3 odtiene telovo-béžovej na klasické účely, 1 ružová na kruhy pod očami a 1 zelená na začervenania pleti.
Celková gramáž je 6g, ktoré treba spotrebovať do 12 mesiacov od otvorenia. 
V súčasnosti som zaregistrovala, že paleta má nový obal, no či ide len o zmenu dizajnu alebo aj formulácie, netuším.



RECENZIA:
 Výrobok má svoje výhody, ale vlastnosti podstatné pre korektor ho pri narodení asi obišli okľukou.
Najväčším pozitívom sú farby. Stredná béžová sadne takmer všetkým. V prípade, že nie, odtiene sa dajú pohodlne mixovať. Ružová a zelená sú naozaj skvelé, špeciálne zelená, vďaka ktorej niekedy nevyzerám ako Rudolf. Krycia schopnosť je mierna, nejde o nič prevratné, no nemôžem tvrdiť, že sa ulievajú.
Neskutočne praktické je aj balenie, ktoré sa mi osvedčilo aj pri cestovaní naľahko, kedy mi najsvetlejšia telová poslúžila ako rozjasňovač, stredná ako korektor a tmavá ako bronzer na jemné kontúrovanie. Pri väčšej snahe sa ružová dá použiť ako farba na líca, no treba ju dobre zohriať v prstoch, aby to vyzeralo prirodzene. 
Osobne preferujem tekuté zloženie, no ani krémové nie je na zahodenie, ak je kvalitné. A práve tu začínajú negatíva.
Ak nerátam, aký nehygienický je spôsob naberania produktu (pravidelne je treba odstraňovať drobné nečistoty),  najviac ma sklamalo, že korektor so svojim zložením zdôrazní akékoľvek nerovnosti v oblastí očí a po krátkej dobe začne tvoriť pod očami vejáriky. Tieto dve vlastnosti u mňa korektor odpísali.





ZÁVER:
 Paletu hodnotím 2 hviezdičkami z 5-ich. Nebyť spomínaných nerestí, šlo by o produkt konkurujúci korektoru od GOSH kvôli svojej farebnej škále a multifunkčnému využitiu. Ak niekto náhodou vyskúšal verziu s novým obalom, zaujímalo by ma, či ide o ten istý produkt aj po kvalitatívnej stránke. V tomto prípade naozaj platí, že cena zodpovedá kvalite. Nič menej, pre začiatočníkov by mohlo ísť o skvelú pomôcku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára