piatok 10. augusta 2012

Garnier: Pure samohrejivá pleťová maska so zinkom (REVIEW)


 Dnes by som vám rada predstavila môjho kamaráta čističa, s ktorého pomocou sa bránim nečistotám okolo nás. Ide o samohrejivú pleťovú masku s obsahom zinku z dielne spoločnosti Garnier. Má rýchlu dobu účinnosti a je veľmi nápomocná, keď sa jedná o neplechu pod pokožkou, s ktorou si každodenné čistiace prostriedky neporadia.

ZÁKLADNÉ INFO:
 Maska je zabalená v dvojdielnom sáčku (2x6ml), čo automaticky privádza človeka na myšlienku, že balenie je určené na 2 použitia.
Naniesť sa má na navlhčenú tvár (osobitne na oblasť T-zóny) a ponechať 3 minúty. Voda aktivuje zahrievanie. Na záver sa jednoducho opláchne.
Obal o nej tvrdí toto: "Čistí a ozdravuje Vašu pleť do hĺbky. Uvoľňuje póry od nečistôt a prebytočného kožného mazu, ktoré ju upchávajú. Vaša pleť je vyčistená do hĺbky a neleskne sa. Póry sú ozdravené na 7 dní."
Jej cena je 1,79 .

RECENZIA:
 Hoci ju nepoužívam pravidelne, teda každých 7 dní, pravidelne sa k nej vraciam. Zo všetkých čistiacich gélikov, čo som zatiaľ vyskúšala, máloktoré naozaj čistili póry. Mnohé boli zamerané všeobecne na "vyčistenie pleti", ktoré pozostávalo z jej vysušenia (veď akýkoľvek maz je predsa zlý...) a vydenzinfikovania.
Musím priznať, že sáčkové balenia ma nikdy nebrali, pretože vždy musím nakoniec skočiť po nožnice, inak je okolo strašný neporiadok, nehovoriac o ich nevybavenosti v oblasti opätovného využitia. (Ak vás zaujíma malý trik, ako neprerobiť na neekonomických baleniach, mrknite sem.)


Na fotke to nie je veľmi výrazné, no na tvári pôsobí, hm... mimozemsky, teda belaso.... Je to vcelku fascinujúce. Reklama neklamala, naozaj ide o samohrejivú masku, čo je fajn, keďže teplo otvára póry.
Čo sa účinnosti týka, naozaj pozorujem menej čiernych bodiek a podkožných nečistôt, ktoré nechcú zmiznúť ani pri pravidelnom peelingu. Sama masku nepoužívam pravidelne, preto neviem posúdiť, či sa výsledok stupňuje.
Odmastenie nie je dychvyrážajúce, preto by som rada skrotila nádeje tých, ktorí hľadajú niečo pre veľmi mastnú pleť. Podľa mňa jednoducho odstráni prebytočný maz, ktorý sa vyskytne aj pri suchšej pokožke.
Bonusom je, že nedráždi ani nevysúša pleť, na čo som vyslovene alergická.

ZÁVER:
 S čistým svedomím udeľujem výrobku 4 hviezdičky z 5. Na balení by bolo fajn ešte popracovať.
A čo vy: máte nejaké tajné vychytávky na prečistenie?

2 komentáre:

  1. Veľmi zaujímavé, aj cena sa mi páči, aspoň viem, čo si mám pri najbližšej návšteve dm-ky vyskúšať :D

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to moja najobľúbenejšia maska z drogérie. Akurát píšem článok o maskách z drogérky :)
    Another.day.with.Hana

    OdpovedaťOdstrániť