nedeľa 12. augusta 2012

YSL: Touche Eclat Radiant Touch (miniREVIEW)

 Dnes patrí jedno veľké AHOJ všetkým priaznivcom kozmetiky z parfumérií. Rada sa tvárim, že aj ja patrím do tejto vytúženej skupinky, no matematika nepustí, a preto som vďačná za každú príležitosť vyskúšať niečo z týchto lesklých pultov. Počas nedávnej návštevy ma jedna skvelá osôbka doslova vyniesla až do siedmeho neba, keď mi na pár dní umožnila otestovať tento svätý grál YSL. A aký je verdikt? Čítajte ďalej.


ZÁKLADNÉ INFO:
Ide o rozjasňovač a korektor v pere alebo teda rozjasňujúci korektor. Dostať sa k nemu dá buď v parfumériach, alebo na internete, kde sa cena pohybuje od 25,75-33,03  za 2,5 g. Dostupný je v 4 odtieňoch: 1- Luminous Radiance (poreclánovo ružová)
                2- Luminous Ivory (svetlá béžová)
                3- Light Peach (podivná oranžová)
                4- Luminous Toffee (karamelovo hnedá)
Spotreba je 6 mesiacov od otvorenia.
Touche Eclat zachytí svetlo, odstráni príznaky únavy a nedokonalosti pleti. Jedným kliknutím, táto hydratačná, ultra-tekutá emulzia odstraňuje tiene zo strany nosu, kútikov úst, priehlbiny brady a oblasti okolo očí, takže budete pôsobiť sviežo a odpočinuto. Čisté kúzlo TOUCHE Eclat možno uplatniť tiež ako kontúry pier, dáva dojem plnších pier. Ľahkosť silikónu, extrémne ľahké oleje zaisťujú rýchlu a jednoduchú aplikáciu. Hydratujú, osviežujú pleť a tak jej zaisťujú komfort po celý deň. Pre všetky typy pleti.

miniRECENZIA:
 Nejde tak celkom o kompletnú recenziu, no nie sú to ani prvé dojmy, keďže som korektor mala na sebe asi 4 alebo 5-krát.
Aplikuje sa jednoducho, pomocou štetčeka, do ktorého z druhej strany naklikáte produkt, a následne rozmažete prstami. Hneď na úvod by som vytkla množstvo vychádzajúce pri jednom stlačení. Nepovažujem ho za dostatočné, mala som pocit, akoby polovica uviazla niekde v štetci.
Korektor nemá nijakú vôňu.
Môj bol v odtieni 1 a jednalo sa o krémovo béžovú farbu s výrazným podielom ružovej, no nešlo o jednoznačne definovateľnú ružovú.
Textúra je mierne krémová a pohodlne sa rozotiera.
Tu sa však moje nadšenie stretáva so sklamaním, keďže áno, ide o rozjasňovač s jemnou krycou schopnosťou, no korektor to nie je ani zďaleka. Na kamufláž vyrážok či tmavých kruhov môžete zabudnúť. V oblasti tónovania je fajn, no ani tam vás nepoloží na kolená.
Nehovoriac o nepríjemnej schopnosti zaliezať do pórov a mimických vrások (aj po použití podkladovej bázy). O sľubovanej hydratácii ani nehovorím. Budem milá a poviem, že nevysúša.




ZÁVER:
 YSL sa tu podľa mňa nijako extra nevyznamenal, o čom svedčia aj 2,5 hviezdičiek z 5. 
Proste by som za tie peniaze očakávala niečo oveľa, oveľa lepšie, a preto som rada, že som si to vyskúšala na vlastnej koži a neminula na to 30 eur, za ktoré bežne dostať 3 kvalitné korektory.
Má niekto inú skúsenosť? Napíšte ju do komentárov, pretože som z toho mierne sklesnutá.



2 komentáre:

  1. Kamarátka sa mi tiež na niečo takéto sťažovala. Nebol to práve YSL, ale podobne drahá značka. Niekedy sa vážne oplatí zakúpiť lacnejšie :D alebo minimálne vyskúšať nejakú vzorku :)

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viem, že z drahých značiek sa oplatí kupovať makeupy, rúže, lesky a tiene... Zvyšok je na polemizovanie a náhode.

    OdpovedaťOdstrániť