utorok 14. augusta 2012

MAYBELLINE: Affinitone Blush (REVIEW)


 Tak teda lícenka. Hm, až donedávna pre mňa tento kúsok dekoratívky prakticky neexistoval, ale potom som objavila jeho moc osviežiť tvár a dodať jej zdravý vzhľad. Pri výbere som stavila na prirodzenosť a univerzálnosť.

ZÁKLADNÉ INFO:
Podľa popisu na zadnej strane má ísť o:

  • prirodzenú farbu, ktorá vydrží
  • s hladkou textúrou, ktorá sa ľahko rozotiera
  • bez oleja
  • neupchávajúca póry
  • dermatologicky testovaná
  • s priloženým štetcom
V zložení som vysliedila 5 parabénov.
Lícenku je treba spotrebovať do 24 mesiacov od otvorenia, no nikde som nenašla poriadny údaj o množstve v balení...
Jej cena sa pohybuje okolo a ja mám odtieň #62 Rosewood.


RECENZIA:

FARBA
je typická staroružová s podielom marhuľovej. Obsahuje síce mikroskopické trblietky, no tie sú jednak na prvý pohľad neviditeľné a tiež sa po aplikácii stratia.
Tento odtieň je veľmi prirodzený hlavne na svetlých tónoch pokožky. Obávam sa, že na snedej pleti by nevynikol. 



APLIKÁCIA
Spolu s ňou som si kúpila aj štetec na lícenku od Catrice, avšak hneď pri prvom použití mi kleslo srdce o pár centimetrov, pretože so spomínaným štetcom sa mi podarilo nabrať vyslovene smiešne množstvo prášku. Teda na tvári sa neobjavilo takmer nič. Skúšala som to viackrát s rôznou intenzitou, no bez úspechu.
Tak som sa preorientovala na mini štetec, ktorý je súčasťou balenia. 
Je pomerne zvláštne tvarovaný a pri používaní musím byť viac opatrná a dôsledná, aby som neskončila s vojnovým líčením Apačov. To by mi až tak neprekážalo, ale tie štetinky sú tak drsné...haúúú. Ešte trochu a vzdám to. Táto vlastnosť sa ale uplatnila pri naberaní farby. Funguje viac-menej v poriadku.
Neviem, či sú všetky lícenky z tejto rady také tvrdé, možné je aj to, že moja má nejakú vadu.

VÝDRŽ
Farba nie je nijako výrazne pigmentovaná, no aby som jej nekrivdila, je to taký lepší priemer. 
Na tvári vydrží 3-4 hodiny, táto doba sa však môže meniť v závislosti od podmienok.
Veľkým plus je ale skutočnosť, že lícenka naozaj neupcháva póry.

ZÁVER:
Najväčšou prednosťou produktu je podľa mňa farba, ktorá sa ako jedna z mála dá označiť za naozaj prirodzenú. Strašne ma ale irituje aplikácia, preto sa poobhliadnem po inej hneď, ako ma táto omrzí (keďže pochybujem, že pri jej tvrdosti sa mi ju podarí spotrebovať celú).
Celkovo jej udeľujem 70% (od tejto recenzie prechádzam na percentá, lebo hviezdičky boli dosť nepraktické).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára