utorok 14. augusta 2012

Za málo peňazí veľa muziky...

 Hovorí sa, že raz za čas aj motyka vystrelí...
Nuž, v tomto prípade to nebola motyka, ale produkty značiek, ktoré nám síce nevybielia peňaženky, no zvyčajne neprinesú žiadne svetoborné výsledky.


Miss Sporty Expert Manicure Strong Growth
 Od MS som si okrem tohto laku nikdy dobrovoľne nič nekúpila, no toto je už moje druhé balenie.
Ide o dvojzložkovú starostlivosť na podporu rastu nechtov s vitamínom A a kalciom. Ehm, je ho používam ako podkladový lak.
Je riedky a rýchlo schne, plus, je za skvelú cenu. Ak si nechty prelakovávate často (tak ako ja), odporúčam všetkými desiatimi. K rastu toho veľa nepoviem, osobne som si nevšimla nič, čo by stálo za zmienku, a ako čisto priesvitný lak tiež nie je geniálny. So Sally Hansen sa teda rozhodne porovnať nedá, pretože rýchlo stráca lesk a nie je veľmi trvácny, ale ako podklad stojí za vyskúšanie.

fyto čistiace pleťové mlieko 2v1 pre všetky typy pleti
Aj z neho mám už druhé balenie. Prvý krát som si ho kúpila, keď som cestovala a svoje vtedajšie čistiace mlieko od Garnier som nechala doma (prišlo mi blbé vyhadzovať peniaze kvôli 2 týždňom), druhý krát ako prvú pomoc, keď som sa nachádzala vo fáze hľadania  dokonalého odličovadla (rozumej predbiodermovské obdobie).


Na obale sľubuje očistenie pleti od mastnoty, zvyškov líčidiel, pričom vďaka priaznivému pH zachová kyslý film pokožky a jej vláčnosť. A presne to robí: nevysúša, nedráždi a nedrhne. Príjemná lacná alternatíva ku všetkým drogériovým žbrndám (česť výnimkám). Problémom je len jeho dostupnosť, má ho väčšina TETA drogérií, potom je jeho výskyt viac-menej náhodný. Pokiaľ viem, táto značka má ešte zopár produktov (pleťovú vodu, peeling, krémy), sama som mala od nich ešte peeling, ktorý ale nijak nevytŕčal z priemeru.

TIP: Myslím, že by to mohol byť vhodný darček pre mladú slečnu začínajúcu so starostlivosťou o pleť.

Poznáte aj vy nejaké skvelé výrobky s menej atraktívnym balením, no o to lepším účinkom?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára