štvrtok 9. augusta 2012

RIMMEL: LycraPRO French Manicure (REVIEW)


O tomto mojom obľúbencovi som vám chcela napísať už dávnejšie, no kvôli drastickým podmienkam v predchádzajúcich týždňoch som to musela odložiť až do času, kedy by boli moje nechty v reprezentatívnom stave. Preto sa teraz môžete tešiť aj na swatches...

1.ZÁKLADNÉ INFO:
 Tento lak pochádza z rady LycraPRO od Rimmel a tiež z jej vetvy na francúzsku manikúru.
Má ísť o dlhotrvajúci, proti olupovaniu odolný lak so systémom proti blednutiu farby.
Obsahuje tiež novinku MAXIBRUSH a sľubuje, že na nechtoch vydrží vyše 10 dní.
Za zhruba dostanete 12 ml, ktoré treba spotrebovať do 30 mesiacov od otvorenia (k tomu sa vrátim ešte v recenzii).
Ja som si zaobstarala odtieň 444 French Lingerie.

RECENZIA:
 Bez predstieraného prekvapenia môžem povedať, že ide o môj najpoužívanejší lak, keďže má všetky potrebné kvality.
Nanášanie štetcom je pohodlné vďaka jeho hrúbke, ktorá zníži počet ťahov z piatich na tri. Je trochu masívny, preto ho považujem za vhodnejší pre dlhé a hlavne dostatočne široké nechty, no ani v iných prípadoch nie je nepoužiteľný.
Zloženie je príjemné, ničím výnimočné, dobre sa s ním pracuje, AVŠAK: hoci doba spotreby je 30 mesiacov od otvorenia, všimla som si, že po 6 mesiacoch intenzívneho používania oproti začiatku zhustol. Z obrázka vidno, že som minula polovicu balenia, no aj tak ma to hnevá.
Okrem toho musím dizajnérom vytknúť, že pri navrhovaní štetca nemysleli na jeho dosah od polovice fľaštičky nadol. Už teraz mám problém nabrať dostatočné množstvo laku, takže si neviem predstaviť, ako to bude vyzerať o pár týždňov.
Ale späť k pozitívam. Farby sú v celej rade nádherné, hoci možno nie početné. Myslím, že výrobcovia sa sústredili na najpredávanejšie odtiene, ktoré by im v tomto kvalitnom, dlhodržiacom prevedení zaistili predaj.
Jedna vrstva mojej farby dodá nechtom veľmi prirodzený, no povšimnuteľne zdravý nádych. Osobne uprednostňujem 2 vrstvy. Rozdiel je mierne viditeľný na fotkách, no výrazný naživo.
Zasychá rýchlo a stredne rýchlo aj tvrdne (dokonca aj v aktuálnom stave hustnutia).
K trvácnosti môžem povedať približne toto: WAU!!! Nechty sú krásne lesklé po CELÝ čas a farba sa neolupuje ani keď je vystavená tvrdým podmienkam ako je umývanie riadu a prehŕňanie sa knihami. Odhadujem to na 6 dní dokonalosti a 4 dni takmer dokonalosti. Rozdiel je spôsobený odrastaním nechtov a jemným šúpaním na špičkách, ktoré je ale takmer neviditeľné.



ZÁVER:
 Tento lak si vyslúžil 4 hviezdičky z 5. Bohužiaľ mu musím strhnúť bod za nedostatočne dlhý štetec a hustnutie. Inak si myslím, že stojí za to, a rozhodne nie je tento odtieň mojim posledným.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára