streda 8. augusta 2012

Júl (FAVOURITES)


 Trochu neskôr z cestovateľských dôvodov, no predsa: moje prvé FAVOURITES, tentokrát mesiaca júl.
Ako sa tak pozerám na fotku, ide výhradne o veci, po ktorých siaham takmer denne a sú mojimi vernými pomocníkmi.

1. Nivea Happy Time telový krém s citrusovo-bambusovou vôňou. Je to to najkrajšie voňajúce mlieko, aké som kedy vlastnila. Spája sa mi s letom, sviežosťou a energiou. Pre mňa je perfektným riešením na ráno, keď sa nechcem zahaliť do ťažkého oparu parfémov, no potrebujem trošku aromaterapie a hydratácie.

2. ELF Luscious Liquid Lipstick vo farbe Caramel Candy. Na všetky elfácke tekuté rúže z nedávneho haulu chystám podrobnú recenziu, no tomuto odtieňu sa podarilo vybojovať si moju náklonnosť, vďaka jemnej telovej farbe a krásnemu lesku. Na slnečné počasie dokonalosť sama.

3. Max Factor Kohl Eye Pencil v bielom prevedení. V prípadoch, keď potláčam pravú mozgovú hemisféru, často použijem len túto bielu ceruzku, čiernu špirálu a lesk na pery. Keď som si ju pred vyše rokom kupovala, skoro mi oči vypadli pri pohľade na cenovku, no neľutujem. MF ceruzky sú skutočne kvalitné a špeciálne biela, ktorá sa dá používať prakticky stále, je u mňa pravidelným návštevníkom strúhadla.

4. Bioderma Photoderm 50+ ochranný krém. Veľa slnka sa vždy na mojej pleti odrazí, tak radšej spolieham na prevenciu.

To by bolo k mojej kolekcii favoritov všetko. A čo vaši obľúbenci cez tieto teplé mesiace?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára