streda 8. augusta 2012

SALLY HANSEN: Cuticule Massage Cream with Apricot Oil (REVIEW)


V rámci konzumného šoku počas dávnejšieho výletu do Anglicka som si v tamojšej drogérii ukoristila krém na nechty značky Sally Hansen. Potrebovala som ho, lebo starý mi končil, a v inkriminovanej dobe som ešte nemala v oku konverzný kurz...


ZÁKLADNÉ INFO:
 V slovenských drogériách som zatiaľ videla len podobný produkt (Diamond Strength Cuticule Cream), preto ma nadchla predstava, že som sa dostala k u nás nedostupnej verzii s výťažkom z marhuľového oleja (s tým sa človek nestretáva často, že?). 
Jeho cena sa pohybovala okolo 4 £, čo je niečo cez 7 €. To je podľa mňa slušná cena za 11,3 g "mastičky". Možno preto som očakávala niečo extra. Spotrebovať sa má do 24 mesiacov od otvorenia, no mne sa to podarilo za 9 každodenného používania.

Výrobca na zadnej strane obalu píše: "Vmasírujte malé množstvo do pokožky okolo nechtov. Používajte denne pre maximálny výsledok. "

RECENZIA:
 Krém má výraznú oranžovú farbu, ktorá môže vyzerať podivne, ak sa to preženie s množstvom. Konzistencia je tuhšia, no po zohriatí sa s ňou pracuje v pohode. Vôňa je ovocná, marhuľová. 
Svoju úlohu plní na jednotku, no len ak sa používa denne, presne ako sa píše aj na obale. 
Okrem toho som pozorovala len priemerné vyživenie a hydratáciu, veľké škody nenapraví ani náhodou.
Z toho teda vyvodzujem, že ide o priemerný výrobok, ktorému môžu kľudne konkurovať aj lacnejšie produkty (hneď ma napadá napríklad pero na suchú pokožku okolo nechtov od Essence).

ZÁVER:
 2,5 hviezdičky mi príde ako primerané hodnotenie, vzhľadom na cenovú a kvalitatívnu kategóriu krému. Musím uznať, že ma trochu sklamal, lebo Sally Hansen považujem za skvelú značku, do ktorej sa oplatí investovať. Produkt ma nezaujal natoľko, aby som zvažovala jeho opätovnú kúpu, no nemohlo to byť také zlé, keď som to s ním vydržala až do konca.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára