nedeľa 19. augusta 2012

Vždy som hovorila, že nie som taká bohatá, aby som si kupovala lacné veci...


 Dnes som robila revíziu kozmetického kútika a natrafila som na pár vecí, ktoré nielenže takmer vôbec nepoužívam, no niektoré sú mi vyslovene nepríjemné. Jasné, že si nepriznám príležitostnú slabosť na lacné výrobky, radšej počkám, kým sa ich doba spotreby nepriblíži k povážlivej hranici, a až potom sa ich zbavím s pocitom, že by to aj tak už nebolo dobré. Nejde o najhoršie produkty, proste ma z viacerých dôvodov nijak neoslovili.
(Všetky veci mám už veľmi dlho, preto nemám prehľad o cenách.)

SAHARA detské mlieko na opaľovanie
Pomenej známa značka SAHARA si ma svojím opaľovacím mliekom nezískala.
Ako kladné stránky hodnotím vhodnosť pre citlivú pokožku, ochranu pred jej vysúšaním a ochranu pred UVB lúčmi (nie všetky krémy ju majú).
Neskutočne mi však prekážala vôňa, ktorá sa nestratila ani po pár hodinách a v teple voňala dosť zvláštne.
Tiež sa mi nepáčilo, že ráno nanesená vrstva prestávala chrániť už pred obedom, a to som sa ani nekúpala .
(Hlboko sa ospravedlňujem za šmolkovské foto, môj foťák odmietol poskytnúť slušnú fotku.)







Garnier Essentials pleťová voda z ruží
Doteraz neviem, či ide o pleťovú vodu alebo tonikum. Nikde na obale to jasne nepíše, dokonca sú v rôznych jazykoch vzadu na obale oba názvy.
Inak ju hodnotím vcelku pozitívne, po použití sa pocit zhoduje so smajlíkom: pekná vôňa ruží a osvieženie.
Plus, neobsahuje alkohol, no ak nebola pleť hydratovaná, mala som slabý pocit pnutia.
Nič svetoborné.








DM Sun Dance Self Tanner
Samoopaľováky mám rada, lebo je to zdravá alternatíva k nadmernému opaľovaniu, nehovoriac, že sú použiteľné kedykoľvek.
Cena tohto bola v pohode, preto som si povedala: "Prečo nie?"
Bohužiaľ, hoci sa mi výsledný efekt páčil (farba nie je žltá), s používaním stále otáľam.
V prvom rade mi vadí smrad, ktorý slušne konkuruje chemičke.
To by som ale prehltla. Čo ale neznesiem je fakt, že ide o trochu lepšie držiacu hnedú farbu na kožu. Už pri miernom sprchovaní a otieraní o šaty ide dole. Vôbec nepodporuje tvorbu vlastného pigmentu.






pure 3 in 1 make up removal wipes
Posledný kúsok je proste čistý priemer.
Na obale boli nasľubované hory-doly (dokonalé odlíčenie, hydratácia, tonizácia, zjemňuje, osviežuje pokožku, bla, bla....)
Skutočnosť? Odstránenie makupu je minimálne, skôr sa to uplatní pri korigovaní presahov, hydratácia ani náhodou, no ani nevysúša.
Balenie spotrebujem na drobné úpravy a čistenie rúk a náradia.




Máte aj vy podobné nezdary v zbierke?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára