streda 22. augusta 2012

Páni: Rýchly, Výživný a Zachraňujúci (REVIEW)


 Pri výbere nadpisu som sa jemne inšpirovala rozprávkou Dlhý, Široký a Bystrozraký, aj keď tieto krémy si zaslúžia svoju vlastnú.
Krémy na ruky poznáme všelijaké: pekne voňajúce, ruky lepiace, totálne neúčinné.... dalo by sa pokračovať. Pred dvoma rokmi boli moje tlapky počas zimy ako z Mrázika mimoriadne doriadené, preto ma nadchol názov balzamu na ruky od Nivey SOS. Bol skvelý, a tak som postupom času prestriedala takmer celú radu (takmer celú preto, lebo novinku z rady Pure Nature som nezaradila medzi must-haves).
Výsledkom je tu hlasné odporúčanie krížené s recenziou.

NIVEA Express Hydration Hand Lotion s morskými minerálmi (100 ml)
Pán Rýchly sľubuje:

  • rýchle vstrebávanie 
  • ľahkú textúru
  • hydratáciu bez lepivého pocitu
Všetky atribúty potvrdzujem. Jednou zvláštnosťou je vôňa. Musela som si na ňu zvyknúť. Je ťažko popísateľná, ale nejako takto si predstavujem vôňu minerálov. :D Tento krém odporúčam na leto, kedy je vysúšanie menej drastické, no dlhodobo o to zákernejšie. Pre tie, ktoré musia mať v kabelke za každých okolností "mazátko", je tento výrobok skvelou alternatívou.

NIVEA Smooth Nourishing Hand Cream s makadamiovým olejom (100 ml)
Pán Výživný sa zas hrdí popisom:

  • ochranný krém na ruky a nechty s výživnou starostlivosťou
  •  rýchle vstrebávanie
  • jemné a hebké ruky po nanesení
Tu by som dotyčnému zrazila hrebienok, pretože o rýchlom vstrebávaní sa človeku môže akurát tak snívať. Na druhej strane to neberiem ako vadu, keďže ide o výživný krém, a tie sú spravidla mastnejšie. Zároveň som bola príjemne prekvapená jeho účinkom na nechty a pokožku okolo nich. Naozaj nemá problém s ich vyživením, dokonca v dni, kedy zaspávam na nohách, preskočím krém na nechty a lepšie si rozotriem tento. Rada ho používam hlavne v zime a večer ako posledný krok, pretože hoci výsledok je skvelý, pri chytaní vecí môžete nechať na mieste činu voľným okom viditeľné odtlačky.

NIVEA SOS Hand Balm s dexpantenolom a olejom z nechtíka (50 ml)
Pán Zachraňujúci je v sľuboch skutočný gentleman:

  • okamžitá úľava
  • pomoc extra suchej a popraskanej pokožke
  • upokojuje a zvláčňuje
Posledný z tria je koncentrát (preto má v názve "balzam" a nie "krém"). Testovala som ho za najtvrdších podmienok a musím uznať, že sa vyznamenal. Poradí si s boľavými rankami a po pár použitiach je vidno veľký rozdiel. Príde mi vhodný ako záchrana v poslednej chvíli, keď bežné krémy nezaberajú, ale pri pravidelnom krémovaní som si zatiaľ pokojne vystačila aj s pánom Výživným.

Všetci traja obsahujú technológiu Hydra IQ, ktorá pri pravidelnom používaní podporuje vlastný hydratačný proces pokožky, a to i v prípade opakovaného umývania rúk. Opäť potvrdené. Tento bod je ďalším z dôvodov, prečo sa iným krémom u mňa nedarí. Nivea pokrýva všetko, čo by som si od nej k rukám mohla želať.

ZÁVER:
Jednoznačne choďte do toho. Viem, že niekomu, kto bežne uprednostňuje značky za euro a podobne, by sa mohla zdať cena vyššia než sa na krém patrí, ale niekedy je dobré odoprieť si párkrát zmrzlinu a investovať to do seba.
P.S.: Ceny krémov sa od obchodu k obchodu líšia, niekedy majú na ne zľavy, ale orientačne sa pohybujú okolo 2,60  každý (balzam ako koncentrát stojí pri polovičnej veľkosti oproti ostatným rovnanko).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára