nedeľa 9. septembra 2012

AVON: Planet Spa Soothing Eye Treatment (REVIEW)


 Na túto recenziu som sa chystala už pár týždňov, no vždy tu bolo niečo lepšie, aktuálnejšie.
Pred viac než rokom som si cez kamarátku objednala starostlivosť o očné okolie od Avonu. Hľadala som niečo jemné, hydratujúce, prípadne ukľudňujúce. A našla som.

ZÁKLADNÉ INFO:
Tak ako celý sortiment Avonu, aj tento produkt sa dá zakúpiť len z aktuálneho katalógu cez Avon Lady. To platí, ak nerátam internetové obchody stabilne ponúkajúce značky ako Avon, Oriflame.
Krém obsahuje olivový olej a výťažky z kvetu pomarančovníka.
V balení je 15 ml a stojí niečo okolo 5 eur.
Doba spotreby od otvorenia je 12 mesiacov.



RECENZIA:
Na úvod chcem pochváliť výrobcov za obal. Je to klasická tuba s otvorom na konci, pomocou ktorého je veľmi ľahké kontrolovať množstvo produktu. 15 ml je vcelku dosť na očný krém, mne osobne vydržal celý rok každodenného používania.
Krém je skôr gélovej, polopriesvitnej konzistencie bez akejkoľvek parfemácie.
Po nanesení sa rýchlo vstrebáva a nie je vôbec mastný, čo je veľké plus pri nanášaní makeupu.
A teraz k dôvodom, prečo som vypoužívala celé balenie.
Krém poskytuje jemnú hydratáciu a upokojenie. Ráno mi dodal osviežujúci pocit a zredukoval opuchy okolo očí. Na tmavé kruhy nefunguje, no to koniec-koncov ani nesľuboval.
Po zvážení by som ho odporúčala mladej pleti bez vysokých nárokov a problémov.

ZÁVER:
Moje hodnotenie je 85%, niečo som musela strhnúť za ťažšiu prístupnosť.
Inak to bola príjemná záležitosť, dokonca zvažujem opätovnú kúpu, keďže očný krém od Oriflame, ktorý používam posledné 2 mesiace je dosť podivný.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára