štvrtok 13. septembra 2012

BIODERMA: Hydrabio Mousse a Hydrabio Sérum (REVIEW)


Ahojte :D
Pred dvoma mesiacmi sa mi rapídnou rýchlosťou zmenšovali zásoby Sensibio micelárky, preto som sa začala obzerať po niečom podobnom z rady Hydrabio. Nechápte to ako ohrdnutie preslávenej lady, proste som chcela rozšíriť svoje poznanie značky.
V tom čase bol práve v obehu (možno je v niektorých lekárňach doteraz) akciový balíček obsahujúci Hydrabio Mousse (odličovaciu penu) a Hydrabio Sérum. Po zúrivom testovaní tu dnes máte výsledky.
Predtým ako začnem, vám chcem prihrať tip: práv teraz prebieha nová akcia na 1+1 Sebium micelárku.

ZÁKLADNÉ INFO:
Keďže nejde o produkty s pár vodnatými zložkami a nápisom o pridaných vitamínoch, ich popis je mierne zložitejší. Podrobnosti o sére TU, popis peny TU.
Sérum: 40 ml, spotreba do 9 mesiacov od otvorenia, 21,69 eur.
Pena: 150 ml, spotreba neuvedená, cenu stránka neuvádza.
V balíčku boli spolu za 23 eur a nejaké drobné.
Oba produkty sú hypoalergénne a nekomedogénne (neupchávajú póry), vhodné aj pre citlivú a začervenanú pleť.

RECENZIA:
Vezmeme to po poriadku.
Hydrabio Mousse by mala jemne odstrániť nečistoty a poskytnúť pokožke hydratáciu.



Poviem vám to narovinu: bol to oriešok. Pred kúpou som si prečítala recenzie na internete, aby som neskončila s teplou vodou v maske šľahačky. Odporúčania boli veľmi pozitívne, tak som sa odhodlala. Prvý týždeň som zvýšila frekvenciu "face palm"-ov, pretože toho bolo na mňa príliš. Som zarytý vyznávač odličovača v spojení s vatovými tampónikmi, dávajú mi pocit dokonalej čistoty. Jednoduché navlhčenie pleti, premasírovanie penou a opláchnutie mi prídu nedostatočné.
Po 8 týždňoch som prišla na pre a proti tejto nekalorickej "šľahačky".
Čo sa čistenia týka, na denné použitie je fajn a na ranné občerstvenie je priam ideálna. Spĺňa svoj účel, aj keď raz za týždeň som sa nezdržala a použila nejaký ten overený produkt.
A teraz odličovanie: hneď na začiatok musím povedať, že nie je dokonalá.
Dokáže síce odstrániť bežný makeup či BB krém, no ak chcete pleť dočistiť úplne, musíte to urobiť na dvakrát: po prvýkrát opláchnť a zbaviť sa tak hrubého nánosu, druhýkrát naniesť penu na tvár v menšom množstve a použiť klasický vatový tampón.
Poradí si aj s vodeodolným líčením? Tak tu je to pol na pol. Nemá problém odlíčiť moju WP špirálu, no na dlhotrvácny makeup ako je Rimmel Lasting Finish je krátka. Niečo dole zíde, ale aj tak to musíte poriadne prejsť napríklad micelárkou minimálne dvakrát. O linkách a tieňoch (odolných) nemám čo povedať, lebo ich nenosím.



A pocity mojej pleti po použití? Príjemné. Pena má skutočne šľahačkovú štruktúru a veľmi jemnú, nevtieravú vôňu. Trochu ma prvé dni odrádzalo dávkovanie: odhadnúť správne množstvo bolo ťažké, ale je to viac-menej otázka zvyku a cviku. Výhodou je, že hoci sa 150 ml zdá byť málo, jedno balenie vydrží skutočne dlho. Ani po tých 2 mesiacoch si nie som istá, či som prekročila polovicu.


Hydrabio Sérum predstavuje koncentrovaný výrobok pre suchú a dehydratovanú pokožku. Má sa používať ráno a/alebo večer samostatne, resp. s krémom z rovnomennej rady.


Toto je jednoznačne menej komplikovaný parťák z dvojice. Jednoduché dávkovanie pomocou pumpičky napomáha regulácii množstva. Ja používam zvyčajne 2-3 stlačenia v závislosti od toho, či pokrývam aj krk.
Sérum je ľahké, má skôr gélové zloženie a rýchlo sa vstrebáva. Vôňa je jemná a príjemná. Počas používania som zaznamenala upokojujúci a osviežujúci pocit bez akéhokoľvek lepenia.
Ale čo hydratácia?
Skvelá. Pokožku mám na pocit jemnú a vláčnu a hoci sérum používam samostatne, raz do dňa, nateraz mi plne vyhovuje aj pri mojej suchej pleti. Myslím však, že na zimu budem musieť do rutiny prihodiť nejaký mastnejší krém pre výživu. 



ZÁVER:
Séru udeľujem 95%, oplatí sa ho vyskúšať, keďže plní sľuby. 
S penou je to trochu ťažšie. Poslabšie odličovanie by som jej aj odpustila, ale komplikovaná manipulácia spojená s príležitostnou nutnosťou použitia vatových pomocníkov ma len uistila o kvalitách micelárnych vôd. Ničmenej ju miniem, pretože je mi príjemná. Nakoniec som sa rozhodla dať jej 70%.

Aké sú vaše skúsenosti?
Mali ste niekto Hydrabio micelárku? Zaujímala by ma kvôli možnej hybridizácii Hydrabio peny a Sensibio micelárky.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára