štvrtok 20. septembra 2012

BB krémy: 3.časť (Lioele Beyond The Solution REVIEW)


Pri skúšaní BB-čiek mi pod ruku prišiel aj Lioele Beyond The Solution BB Cream. (Viem, že existuje aj Triple The Solution, ale neviem, či je medzi nimi nejaký výrazný rozdiel okrem ceny.)
Poďme sa pozrieť, ako sa mu darilo...

ZÁKLADNÉ INFO:
 U nás ho možno dostať v 50 ml verzii za 21,10 eur, pričom sa predáva aj mini verzia (5 ml) za 3,10 eur.
Vychádza v 1 odtieni, ktorý je vhodný pre svetlejší až stredný tón pleti.
Celkovo sa chváli týmito výhodami:

  • dokonale splynie s tónom pleti
  • má SPF 30
  • vyživuje a hydratuje
  • dokáže zakryť nedokonalosti, kruhy pod očami,...


RECENZIA:

 Hneď pri prvom použití ma prekvapila vôňa. Je veľmi, hm..., chutná... Pripomína mi perníky, presnejšie to korenie v nich. Nie je to nepríjemné, proste dosť výrazné.
Textúra je pomerne hustá, roztiera sa trochu ťažšie (v porovnaní s ostatnými dvoma), trochu mi pripomína makeup.
To isté platí pre krytie a farbu. Na tvári nemá problém so zjednotením, v hrubšej vrstve poslúži ako stredne krycí makeup. V menšom množstve vyzerá prirodzene, ale stále si poradí napríklad s kruhmi pod očami.
Čo sa hydratácie týka, áno, je príjemný, ale žiaden zázrak sa nekonal. Musela som pod BB niečo použiť.
Ráta sa mi tiež SPF, ktorým mi redukuje počet vrstiev na tvári.
S výdržou je to viac než slušné, 5 hodín bez potenia a úprav, viac len s korekciou.





ZÁVER:
 Tento krém mi viackrát pripomenul svojimi vlastnosťami makeup. Krémový, výživný a prirodzený, no stále makeup. Na bežné nosenie je fakt skvelý, keďže kombinuje viacero funkcií: SPF, báza, krém, makeup.
Nemyslím, že by bol nejako nevhodný pre mastnejšiu pleť, dokonca v popise sľubuje kontrolu tvorby mazu.
Udeľujem mu 90%.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára