utorok 25. septembra 2012

Čaro hnedej (s-he)


 Ružová stráca čaro a červená ladí do tmava... Čím to je? No predsa počasím.
V takýto čas príde vhod mierne ukľudnenie, napríklad v podobe zemitých odtieňov laku.
Vo svojej zbierke som našla týchto, musím priznať, nie práve najpoužívanejších obyvateľov, no aby som im nekrivdila, každú jeseň sa mi ocitnú na nechtoch viac než raz.


Tohto krásavca mám už asi 2 roky, no je rovnako tekutý ako tesne po kúpe. Na obale som si prečítala, že jeho doba spotreby od otvorenia je 48 mesiacov, čiže 4 ROKY!!! Poviem vám, fasa. :D
Tento konkrétny odtieň by ma nikdy nepoložil na kolená len tak sám od seba, ale na YT som zazrela O.P.I. You Know Jacques, ktorý sa mi zapáčil natoľko, aby som sa vydala hľada´ť jeho náhradu, keďže O.P.I. je u nás nedostupé všade okrem BA.


Pri tomto ide o veľmi neutrálnu béžovú bez akýchkoľvek podtónov s dobrým krytím má síce menšiu dobu spotreby (36 mesiacov), ale je rovnako fajn.

Oba laky sú rýchloschnúce, čo by som brala s rezervou, keďže pri dvoch vrstvách schnú ako každý normálny lak.


(2 vrstvy)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára