pondelok 3. septembra 2012

FAVOURITES: August 2012


 Keď som tak skúmala svojich obľúbencov za mesiac august, všimla som si, že namiesto dekoratívky ide skôr o starostlivosť o pleť, vlasy,... Čím to asi bude? Nuž, letom, predsa. V teple moja márnivosť trpí nedostatkom leskov, rúžov či špirály.
Čo však máme, o to sa podelíme.

1. BIODERMA Hydrabio Sérum
Áno, podľahla som. Pred takmer 2 mesiacmi som si kúpila toto sérum spolu s odličovacou penou v akciovom balíčku. Chystám na ne recenziu, no už z tohto príspevku si môžete domyslieť, ako som sa pohodla s jedným z produktov.

2. JOHN FRIEDA Go Blonder Shampoo
Zažiadalo sa mi viac slnka, tak prečo nie rovno vo vlasoch? Páči sa mi jemné zosvetlenie a prejasnenie farby, nehovoriac o prírodnej ceste, ktorú šampón poskytuje. Plus, pomaly sa blížim k dátumu spotreby.

3. skin79 Super Plus BB Cream
Ááá.... BB krémy. Chystám o nich celú sériu článkov, zatiaľ si však budete musieť vystačiť s vedomím, že sú skvelé. Tento mi špeciálne vyhovuje počas leta, pretože je na mastnú pokožku. Na počudovanie ho moja suchá pleť skvele znáša..

4. CATRICE Prime and Fine báza (recenzia)
Spolu s BB krémom boli mojou stabilnou dvojkou pre peknú tvár aj bez ťažkých vrstiev. Väčšinou som pridala vodeodolnú špirálu, lesk na pery a spokojne vyšla z domu.

Celý predchádzajúci mesiac som sa sústredila skôr na míňanie už kúpených produktov, preto som vynechala návštevy drogérie. A musím povedať, že sa mi to darilo. Výsledok sa ukáže v podobe postu o prázdnych flakónikoch :D

Prajem vám krásny týždeň a školákom špeciálne vydarený štart do nového školského roka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára