sobota 1. septembra 2012

MAX FACTOR: Lash Extension Effect WP (REVIEW)


Ahojte. :D
Rada by som povedala, že za týždeň mlčania môže dilema, na ktorú z mojich dvoch aktuálnych riaseniek mám napísať recenziu, no pravda je, že ma premohla túžba užiť si posledný týždeň prázdnin.
Dúfam, že mi to odpustíte. Takže, hurá na to!

ZÁKLADNÉ INFO:
Na začiatok chcem uviesť, ako strašne sa mi ráta snaha MF produkovať kvalitné špirály tak v čiernej, ako i v  čiernohnedej verzii, pričom takmer vždy majú obe aj svoju vodeodolnú sestru.
Táto konkrétna slečna sa nehrdí prívlastkom Extension (predĺženie) len tak z recesie. Má ísť o predlžujúcu , vodeodolnú, čiernu maskaru, ktorá pekne rozdelí riasy a nezlepí ich.
V tube dostanete 6.5 ml s dobou spotreby 6 mesiacov od otvorenia. Jej cena sa hýbe okolo 15 eur, niekedy ju vidím za menej, inokedy za viac. V každom prípade, toto je moje druhé balenie (predtým som používala Black-Brown, nevodeodolnú).


RECENZIA:
Bez dlhých prieťahov vyklopím moju najobľúbenejšiu vlastnosť na tejto špirále: KEFKA!!!
Už som spomínala (či lepšie sťažovala sa?) na fantastické maskovacie schopnosti mojich rias v teréne mojej tváre, preto si viete predstaviť spásu, ktorú prináša aplikátor, s ktorým dočiahnete na okrajové riasy a v prípade potreby pokrytia dolných trsov neskončíte ako koala.
Ďalším plus je formulácia. Tak vode- ako i nevodeodolná sú suchšie, čiže prešľapy sú minimálne.
Považujem si však za povinnosť upozorniť na možnú nevhodnosť produktu pre tie z nás, ktoré boli obdarené prirodzene dlhými, hustými a výraznými závojmi. Ak je to váš prípad, môžete sa tešiť na rozdelenie a zvýraznenie rias, no drama queen z vás, bohužiaľ, nebude. Vrstvenie je obmedzené.
Na druhej strane, ak ste boli pri rozdeľovaní genetického materiálu v skupine so mnou, vrelo vás poháňam do kúpy. Ja doteraz neľutujem ani cent, keďže sa mi splnil sen: prirodzený vzhľad pekne predĺžených rias.
Trošku ma mrzí, že hoci sa maskara neotláča, ak si pošúchate oči, jemne sa z nej popráši. Inak vydrží slušných 6 hodín a odstraňovanie nie je krížovou cestou (možno preto ten podnadpis Washable Waterproof Mascara).



Ak by som ju mala porovnať s nevodeodolnou, sú do istej miery podobné, obe držia veľmi slušne. Nevodeodolná sa začne skôr lúpať a v prípade kontaktu s vodou podľahne.

ZÁVER:
Jednoznačne ide o jednu z TOP 3 špirál, aké som doteraz vyskúšala (v rámci slovenskej ponuky). Ak ste čakali na znamenie, či si ju zaobstarať, práve na semafore naskočila zelená. Výrobok si vyslúžil 85% (som na svojich obľúbencov prísna, preto strhávam percentá za prášenie. To sa proste nepatrí. A cena tiež nie je nastavená na vrecká študentov.).

P.S.: Čo by ste povedali na menšieho sprievodcu svetom BB krémov. Vyskúšala som a dokonca vlastním niektoré ázijské. Šlo by o mini sériu tipov a recenzií. Ak by ste boli za, sláva komentárom :)

2 komentáre:

  1. konecne dobra spirala pre moje mihalnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Práve sa rozhodujem či je kúpiť alebo nie ale presvedcila si ma 😊

    OdpovedaťOdstrániť