sobota 6. októbra 2012

HAUL: Bioderma Hydrabio 1+1 akcia


 Normálne ma reklamné letáky z lekárne nevytáčajú do špirály, pretože ich hlavné uplatnenie vidím v jednorazovej podložke pri škrabaní zemiakov. Preto doteraz ďakujem prozreteľnosti, ktorá predo mňa položila leták od Sunpharmy v deň, kedy bolo všetko zaujímavejšie než štúdium.
Medzi zástupom liekov proti bolestiam kĺbov a vitamínových doplnkov svietila ako maják micelárna voda z radu Hydrabio od Biodermy. Presnejšie špeciálna akcia 1+1. 
Už dlhšie som ju chcela porovnať s preslávenou sestrou z rady Sensibio, a pretože Hydrabio pena, ktorú momentálne používam, ma v oblasti praktickosti odličovania očí nenadchla, spravila som cielený záťah.
Neskutočne sa teším a tľapkám sa po pleci za super nákup (cena akcie je 15,97 eur).

Táto ponuka platí od 1.-31.10.2012 v lekárňach Sunpharma. 
P.S.: V mojej lekárni som videla aj iné 1+1 akcie, napr. na Sebium micelárku, Sensibio krémy,... Možno by sa oplatilo omrknúť to... :D

2 komentáre: