pondelok 1. októbra 2012

FAVOURITES: September


 Mini rekapitulácia uplynulého mesiaca:
Na výslnie sa dostali nasledujúce produkty:

1. Gabriella Salvete Pressed Powder with Vitamine E
Musím sa priznať, že púdre nepoužívam vôbec, no tento konkrétny našiel svoje uplatnenie pri kontúrovaní, keďže je o také tri odtiene tmavší než by som v skutočnosti potrebovala. Nemala som zatiaľ možnosť veľmi ho porovnávať s podobnými výrobkami od iných značiek, no za tú cenu som nadmieru spokojná. Farba je prirodzená, ale stále vo viditeľnom spektre, vydrží slušnú chvíľu a neupcháva póry.

2. CATRICE Blush Brush
Pôvodne som si tento štetec kúpila so zámerom vyskúšať ho na lícenke, ku ktorej patrí, no tá ho nemilosrdne odvrhla (po minúte zúrivého mixovania sa nabralo mikroskopické minimum). Neskôr som ho skúsila použiť na horeuvedený púder a tramtadadááá... zázraky sa dejú. Jeho jemne skosená strana je priam dokonalá na kontúrovanie. Obe veci si žiadajú samostatný príspevok, na ktorom sa pracuje.

3. Bioderma Hydrabio Sérum
Z nejakého dôvodu mám pocit, že sa vo favourites neobjavuje po prvý a veľmi pravdepodobne ani posledný krát. Recenzia už na blogu bola, takže kto má záujem, hor sa do čítania. Naviac som si všimla, že pri každodennom používaní u mňa sérum úplne odstránilo drobné zápaly spôsobené nečistotami. Pripisujem to jemnému "štítu", ktorý sa vytvorí po nanesení, no pleť pod ním krásne dýcha.

4. Calvin Klein Beauty
Vône sú vysoko subjektívnou záležitosťou, takže vás nebudem presviedčať o kráse a jedinečnosti tejto (hoci podľa mňa si zaslúži Oscara).

5. Oriflame Moisturizing Mask with White Tea
Už pri prvom použití som z nej bola nadšená a teraz, tri mesiace po otvorení, je pre mňa útočiskom a oázou pokoja. Vôňa  a chladivý pocit sú bezkonkurenčne najvydarenejšie, hoci hydratácia nijako nevytŕča z priemeru. Na unavenú a mdlú pleť je to ale zázrak.

Toľko k mojim obľúbencom. Čo vy? Podeľte sa so svojimi v komentároch, keďže niekedy mám na základe mohutných ohlasov pod každým článkom pocit, že trpím samomluvou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára