pondelok 8. októbra 2012

RIMMEL: Volume Accelerator riasenka (REVIEW)


Hovorí sa, že človek má byť spokojný s tým, čo má. Ak sa snaží získať niečo viac, v každej rozprávke to končí fiaskom. Lenže toto je reálny život, takže, nemalo by to byť inak?
Skúsme sa pozrieť na môj pokus oklamať prírodu, ktorá mi nadelila za riasy kamuflážnych agentov.

ZÁKLADNÉ INFO:
Táto riasenka od Rimmel má internete priemerné, možno trošku lepšie recenzie. Ja som si ju do košíka vložila na základe odporúčania jednej z YT beauty gurus a zľavovej poukážky z DM-ka.
Za normálnych podmienok sa k nej dá dostať za cenu 7-9 eur, keďže to dosť kolíše v závislosti od obchodu. Pokiaľ viem, dostupná je v jednej farbe 001 Black a jej 7 ml by ste mali spotrebovať za 12 mesiacov. Trochu ma tá doba zaráža, pretože väčšina špirál sa má spotrebovať do 6 mesiacov od otvorenia, niektoré baby odporúčajú dokonca 3 mesiace. Na druhej strane formulácia je "mokrá", čo by mohlo spomínané číslo vysvetľovať.

RECENZIA:
Ako prvé rýchlo odbavím balenie, keďže si naň až na výnimočné prípady nepotrpím. Ide o klasickú, aj keď o dosť hrubšiu a širšiu tubu, s typickou rimmelovskou korunkou na šikmo skosenom vrchnáku. Nič extra, ak by nie toho odporúčania, ani o ňu nezakopnem.
Ale k veci. To, čo ma zarazilo hneď pri prvom použití, bola tekutosť produktu. Viem, že objemové maskary majú tendenciu byť trochu vláčnejšie a lepivé, no čo je veľa, to je veľa. V tomto prípade to vyústilo akurát do nepríjemných zlepencov na kefke. Dá sa tomu sčasti vyhnúť dôkladným obtretím kefky pri vyberaní z  tuby, no to vylepší len jednu stranu.





Čo sa samotného kartáčika týka, je to typická špirálovitá kefka so strednou hustotou štetín. Celkom praktické a použiteľné, no jej plné kvality som kvôli tekutosti nemohla oceniť.
Aplikácia je znesiteľná až vtedy, keď sa s ňou človek naučí pracovať. To zahŕňa naberanie správneho množstva, obtieranie a maximálny počet vrstiev.



Tie sú zas raz orieškom na rozlúsknutie. Pri nanášaní ľahkou rukou sú prípustné 2 a nie viac, inak sa začnú riasy zlepovať. Celkový efekt je ohromujúci len na prirodzene hustých mihalniciach, ktoré nejakú tú záťaž vydržia. Na jemné riasy ako sú moje táto maskara proste neúčinkuje. Netvrdím, že je to katastrofa, ale k dokonalosti má poriadne ďaleko.
Napriek všetkému som ju použila nie raz, a aj keď výdrž je na nevodeodolnú špirálu veľmi slušná (minimálne drobenie a otláčanie i za daždivého počasia), nijako inak ma neoslovila.

ZÁVER:
Výrobku udeľujem 50% za seba, ale nebránim sa iným názorom, pretože si viem predstaviť aj solídne fungovanie za iných podmienok.

2 komentáre:

  1. Tuhle řasenku jsme přesně řešili s kamarádkou, já mám řasy sice dlouhé, ale světlé a mám jich poměrně málo a - vyhovuje mi. Ona má řas hodně, ale krátké a tahle řasenka jí je akorát slepí k sobě. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne. Tá holka z YT mala tiež svetlé, ale dlhé riasy a fungovala na nej. Ja ich mám krátke a dosť nepríjemne zlepuje.

    OdpovedaťOdstrániť