štvrtok 11. októbra 2012

R.I.P. #1


Za posledné mesiace sa mi podarilo minúť z každého kozmetického rožka troška, a tak tu dnes máte prvé vydanie R.I.P. (Rest In Peace).


  • Sally Hansen Moisturizing Nail Polish Remover: u mňa stálica už niekoľko rokov. Najlepší odlakovač, aký sa mi doteraz podarilo vyskúšať.
  • Garnier Essentials Hydrating Day Care bol favoritom pred mojím stretnutím s Hydrabio sérom od Biodermy. Teraz ho držím v pamäti ako prvú pomoc v prípade nedostupnosti Biodermy.
  • Astrid a Labello balzamy boli porovnané TU. Balzamy vo všeobecnosti sú spotrebákom a písať o nich ódy, až na pár výnimiek, sa neoplatí.
  • Rimmel 1000 Kisses Transferproof Lip Tint sa spotreboval viac-menej sám. Za 2 mesiace a 20 použití je fixka suchá ako Údolie smrti. 
  • Bioderma Sensibio micelárna voda nepotrebuje vysvetlenie. Jej životným poslaním bolo presvedčiť ma, aby som sa prestala trápiť s drogériovou starostlivosťou o pleť a investovala radšej do kvality.
  • fyto pleťové mlieko bola príjemná záležitosť na prestriedanie, a to nie po prvý, ani posledný krát.
  • Loreal Paris Elseve balzam s materskou kašičkou ma veľmi nenadchol ako samostatný bojovník, no spolu so šampónom z tej istej rady bol celkom účinný.
  • Avon Planet Spa Soothing Eye Treatment bol veľmi príjemný, momentálne zaň hľadám náhradu u Oriflame, takže sa môžete tešiť na nejaké tie recenzie očných krémov.
  • Sally Hansen Massage Cuticule Cream nebol zlý, ale za tú cenu si viem predstaviť niečo lepšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára