utorok 27. novembra 2012

CATRICE: Smokey Eyes Pencil (REVIEW)


 V rámci slabej chvíľky som sa odhodlala vyskúšať ceruzku na dymové líčenie od Catrice, ktorá ma zaujala popravde ani nie tak účelom, ako farbou. To bolo pár týždňov dozadu. Dnes sa pokúsim zosumarizovať svoj názor na túto zatiaľ neobjavenú srandičku.


 V regáli Catrice ponúka 2 verzie: klasickú čiernu a odtieň It's A Pleasure, Treasure!, ktorý predstavuje originálnu tmavo šedú s prímesou kaki a zlatými trblietkami. V balení je 1.6 g krémovej tuhy, ktorá sa má spotrebovať do 36 mesiacov od otvorenia. Jej cena je 2,59 eur


 Na obale sa nachádza stručná ukážka použitia, ktorá ale podľa mňa naživo nevyzerá veľmi profesionálne. Jednoducho rozmazaná linka môže vyzerať dobre len ako doplnok rafinovaného líčenia, nie ako jeho základ. 
Na jednom konci ceruzky je samotná tuha, na druhom malý štetec na rozmazanie.



 Najprv k tuhe: ide o krémovú ceruzku, ktorá sa ľahko strúha a ešte ľahšie používa. Výdrž ceruzky je veľmi dobrá, neotláča sa ani vo vlhkejšom prostredí a odlíčiť ju môže byť vcelku problematické. Táto vlastnosť sa však nebije s druhým koncom ceruzky. Štetec plní svoju funkciu priemerne, lepší výsledok sa dá dosiahnuť pomocou tzv. pencil brush, ktorý je presnejší. Na druhej strane, v prípade potreby by som mu našla využitie aj pri očných tieňoch, keďže je príjemný na dotyk.


(pred rozmazaním)


(po rozmazaní)

Celkovo je výrobok príjemná záležitosť, trochu ma mrzí neschopnosť samostatného využitia, keďže táto ceruzka je podľa mňa skôr doplnok. Hlavným nosným pilierom je tu jednoznačne farba, ktorá bráni produkt pred upadnutím do čiernej diery tisícky jemu podobných.

Hodnotenie: 70%

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára