sobota 24. novembra 2012

Ťažké rána...


 Prečo? Táto otázka ma napadá, keď ráno pri pohľade do zrkadla rozmýšľam nad fyziológiou opuchov. A nie len tých klasických pod očami,... S tými sa ráno už zdravíme ako starí známi :D
Celkový "náfuk" tváre neznášam špeciálne, pretože makeup potom vyzerá o dosť horšie. 

Asi 4 mesiace dozadu som si objednala hydratačnú gélovú masku od Oriflame. Už po 2 použitiach mi bolo jasné, že s ňou veľa vody nenamútim, a tak ostala polozabudnutá v zadnej časti mojej zbierky. 
Neskôr v rámci záchvatu spotrebiteľskej zodpovednosti som ju začala opäť používať. 
A zázraky sa diali.  


Je to môj zatiaľ najlepší liek na unavenú, opuchnutú pleť. Gél je aj bez pobytu v chladničke príjemne chladivý a vonia úžasne, keďže obsahuje výťažky z bieleho čaju. Trochu ma hreje pri srdci aj to, že je z rady Pure Nature a hrdí sa prívlastkom ORGANIC. Príležitostne vyjdú z tuby aj ružové zrniečka, ktorých funkcia mi je, bohužiaľ, neznáma :D



Celé použitie je vlastne aromaterapia a extra 4 hodiny spánku v jednom. 


INFO:
Balenie obsahuje 50 ml gélu, ktoré treba spotrebovať do 12 mesiacov od otvorenia, a o za cenu 5,90 eur, čo je trošku veľa vzhľadom na neúčinnosť v sľubovanej oblasti, preto som rada, že sa mi podarilo objaviť alternatívne využitie.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára