piatok 28. decembra 2012

2012 volume 1: WANTED!






Do záveru roka chýba pár dní, a preto prišiel čas zhodnotiť uplynulých dvanásť mesiacov z hľadiska vzostupov a pádov v oblasti kozmetiky.

Dnešný príspevok sa týka konkrétne výrobkov hľadaných za nesplnenie sľubov, či horšie, nenaplnenie primárneho účelu.
Takýchto banditov nie je v obchodoch málo a počas celého roka sa im snažím zubami-nechtami vyhnúť, no z času na čas je moja snaha márna.








DERMACOL Moon Touch Mouse Eye Shadow No. 7
Hľadaný pre: nevábny šedastý podtón




Už na začiatku mi bolo jasné, že tento tieň nepatrí medzí neutrálne farby na každodenné nosenie. Preto som si ho šetrila na príležitosti ako Silvester a líčenia na plesy. Čo som však nečakala bol sivý až kamenný podmaz, ktorý sa objavil vždy, keď som sa snažila naniesť hrubšiu vrstvu, pretože v tenkej sú to len nerovnomerne rozmiestnené trblietky. To jediná jeho vina, a okrem tej žiadna iná... 







e.l.f Studio Stipple Brush
Hľadaný pre: nefunkčnosť

Tento štetec si to u mňa zlizol. Vďaka nemu si nabudúce dvakrát rozmyslím, či pri pohľade na dlhé a riedke štetiny s kvalitnou rúčkou podľahnem pokušeniu. Popis sľubuje prirodzený vzhľad vďaka lepšiemu zapracovaniu do pokožky. Haha.
Skutočnosť je taká, že tretina makeupu sa stratí niekde v jeho hlbinách, zvyšok je na tvári nanesený ala dikobraz a vďaka nulovej hustote štetín to tak aj ostane. Náhodou viem, ako má správny stipple brush vyzerať a s týmto sa môžem akurát tak pridať k impresionistom...

MAYBELLINE Affinitone Blush in Rosewood
Hľadaná pre: komplikovanú aplikáciu




Hoci oceňujem výrobcovu starostlivosť  v oblasti šetrenia pri naberaní, treba si stanoviť hranice.
Táto konkrétna lícenka sa dá nabrať len s priloženým drapákom maskovaným ako štetec.
Inak má krásnu farbu a v pohode výdrž, ale tvrdosť odrádza.





RIMMEL Professional Eye Brow Pencil in Hazel
Hľadaná pre: malý (neexistujúci) výber odtieňov


Rimmel sa pri ceruzkách na obočie asi domnieva, že ich potrebujú len hnedovlásky. Dva odtiene, svetlejšia a tmavšia hnedá, podľa mňa nie sú postačujúce. Sama mám blond vlasy s prímesou hnedej, no moje obočie má nádych do popolava. A ten sa bije s krásnou orieškovou ceruzky.
Inak by som ceruzku odporúčala, lebo je kvalitná, drží a keď som ju skúšala na vhodnom type obočia, vyznamenala sa.



BALEA Enzýmový peeling
Hľadaný pre: zločiny proti pokožke

Naozaj nechápem, ako mohol tento peeling prejsť dermatologickými testami. Svoju hroznú skúsenosť s ním som bližšie popísala TU.


















BIODERMA Sensibio Riche
Hľadaný pre: neúčinnosť

Človek sa chce raz za čas odmeniť a namiesto toho sa potrestá. Za 18 eur som získala krém, ktorý na pokožke vytvorí mastný film, dlho sa vstrebáva, vôbec pokožku nevyživuje a je podozrivý z upchávania pórov s následným výskytom pupienkov.

Nebojím sa povedať, že lepšiu službu mi v tomto ohľade robí BB krém od Skin79.

Ešte to s ním možno skúsim, ale keď mi dôjde trpezlivosť, tak nahradí môj krém na ruky.










REXONA Biorythm Ultra Dry Aniperspirant
Hľadaný pre: neetický zápach



Asi nikdy neprídem na to, ako táto vôňa prešla schvaľovacím procesom. Je to čistá chemička a čo je horšie, zatiaľ čo niektoré antiperspiranty vyprchajú, tento drží ako priglejený.

Funkciou je to stredná trieda a aplikátorom jednička (opačné umiestnenie guličky a zúžená tuba si zaslúži nejakú cenu :D). Ale ten smarad...













Tak to by bolo z nepodarkov všetko. Budúci príspevok bude už veselší, pretože pôjde o objavy uplynulého roka.

Ako vyzerajú vaše nevydarené nákupy? :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára