sobota 22. decembra 2012

ORIFLAME: Wonderlash Mascara (REVIEW)

Po dvoch týždňoch flákania sa som u zas s ďalšou recenziou. Pôjde o asi najznámejší kúsok dekoratívky z dielne Oriflame- špirálu Wonderlash.

Špirála bola súčasťou jednej z mojich dávnejších objednávok a popravde jej trvalo dosť dlho, kým sa prepracovala ku každodenným produktom.

Na začiatku som z nej nebola ani zďaleka paf, pretože sa mi sústavne darilo pichnúť sa s kartáčikom do oka a následne nahodiť look alá panda veľká. Naviac výsledok za to nestál.

No a potom som si prečítala návod. :D Kefka má dve strany: kratšiu, ktorá riasy nafarbí a vytočí, a dlhšiu, ktorá ich zas predĺži a rozdelí. Ako inteligentná osoba som ich spočiatku používala naopak.


Z môjho pohľadu je zázrak hlavne tá kratšia strana, vďaka ktorej si ráno vyčarujem mihalnice vo viditeľnom spektre. Dlhé štetinky využívam len príležitostne, keď mám chuť pobaviť sa, a musím povedať, že hrajú druhé husle, keďže len trochu pomôžu zvýrazneniu, prípadne rozuzleniu.

Čo však na tejto špirále zbožňujem, je jej schopnosť udržať riasy natočené po celý deň. Bez srandy. Tak čerstvo ako vyzerajú ráno o 6:55, budú vyzerať aj poobede o 16:00. Dlhší úsek som zatiaľ netestovala.

No a do tretice pridám aj jednu priemernú vlastnosť: hoci počas dňa neopadáva, hlavne vo vlhkom počasí sa jemne otlačí. Vzniknutá podkovička sa dá ale rýchlo odstrániť počas obedňajšej prestávky a potom je to už v pohode.

Wonderlash maskara sa dá zohnať cez Oriflame poradkyňu a podľa aktuálnej ponuky stojí okolo 8 eur, no často je v rôznych akciách. V balení je 8 ml s dobou spotreby 6 mesiacov. A aby som nezabudla, konkrétne táto verzia sa volá Intense, pretože má ísť o extrémne čiernu farbu, čo môžem potvrdiť. Okrem nej existuje ešte klasická a vodeodolná verzia.


Špirála si plne zaslúžila svojich 95%.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára