sobota 8. decembra 2012

UŽ NIKDY VIAC!!!

Dnešný príspevok bude malé intermezzo v mojej nútenej dovolenke. :D

Zhruba pred týždňom som uverejnila príspevok o akciách a vianočných balíčkoch v dvoch najznámejších drogériách. Medzi spomenutými produktami bol aj enzýmový peeling od Baley. Ako môžete vidieť na obrázku, vzala som si k srdcu príslovie: "Za pokus nič nedáš."
  A poviem vám, dáš....

Za 1,99 eur som si kúpila 50 ml najhoršej chémie na svete, ktoré naoko sľubuje hĺbkové čistenie pre súmernú pleť. Peeling by sa mal používať 2-3x týždenne a nechať pôsobiť 5-10 minút.

Po nanesení som do 30 sekúnd pocítila jemné mravčenie. To by bolo ešte fajn, aspoň mám dobrý pocit, že to funguje. Do 5 minút sa z toho stalo ale neznesiteľné pálenie a ja som si to radšej rýchlo zmyla.

Nasledovalo zhrozenie. Nešlo len o nepríjemný pocit, tvár som mala hlavne na lícach a nose červenú od podráždenia, ktoré nezmizlo hneď, ale až po pár hodinách.

Takže ak môžete, vyhnite sa tejto "zaujímavosti". Ja si dávam pauzu s Baleou.




1 komentár: