štvrtok 10. januára 2013

Štetce z drogérie: Stipple Brush


Čaute! 
Možno ste už o stipple technike niečo málo počuli z iných blogov, preto by som vám dnes rada sprostredkovala môj pohľad na jeden z mála na Slovensku dostupných stipple štetcov. 

Tento konkrétny pochádza z dielne e.l.f. a patrí do ich Studio rady, ktorá by podľa všetkého mala byť kvalitnejšia a prepracovanejšia než pôvodná rada Essentials.



Vlastním ho už vyše pol roka a na rovinu vám poviem, že som ho dokopy použila menej ako 15-krát. 
Už pri prvej aplikácii som si všimla, že dlhšie štetiny sú pomerne riedke, hoci naoko vyzerá štetec solídne hustý. Originálna stippling technika zahŕňa vklepávanie make-upu/ krémových a tekutých výrobkov do pokožky. S týmto štetcom je to poriadna makačka a výsledok za to nestojí. Oveľa prirodzenejší vzhľad za výrazne kratšiu dobu sa dá dosiahnuť s obyčajným štetcom za použitia menšieho množstva make-upu.
Samozrejme, nedalo mi to- odložiť ho nabok hneď po prvom nevydarenom pokuse, preto som to skúšala znovu a znovu ,rôznymi spôsobmi až som to nakoniec vzdala. O dva mesiace na to som si KONEČNE všimla profesionálny stipple brush od Sigmy a hádajte čo? Je tak trikrát hustejší než ten od elf-u a nemá tak dlhé štetiny. Dá preto rozum, že spolupracuje oveľa lepšie a efektívnejšie.



Inak je to škoda, pretože rúčka je vyrobená z kvalitného materiálu a štetec nepĺzne. Len nespĺňa primárnu funkciu. 

30%

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára