nedeľa 13. januára 2013

e.l.f. Brush Shampoo (REVIEW)


Ak som sa niekedy sťažovala na nedostatok ponuky štetcov na Slovensku, tak to bolo nič oproti nedostupnosti prípravkov na ich čistenie. Dlhý čas som preto využívala alternatívne metódy, o ktorých som hovorila v tomto článku.
Tieto postupy mám vyskúšané, preto viem, že fungujú dokonale a štetce sú po nich ako nové. Bohužiaľ však vyžadujú aj nejakú tú prípravu, preto mi šampón na štetce od e.l.f. zahral na citlivú strunu a našiel si miesto v poslednej objednávke. Hneď po tom, ako balík dorazil, som ho bežala vyskúšať.

ZÁKLADNÉ INFO: 
Produkt je dostupný na stránke elfkozmetika.sk za cenu 4,49 eur.
V balení sa nachádza 120 ml, pri ktorých je človeku už na prvý pohľad jasné, že pri pravidelnom používaní dlho nevydržia. Čo mi však vadí ešte viac, je samotný obal. Na oficiálnom obrázku vyzerá veľmi profesionálne, ako dobrá napodobenina skla. V skutočnosti je to ale hrubý plast, ktorý ani poriadne nedrží tvar a vidno na ňom každú mastnú packu. Vydarilo sa im však dávkovanie, ktoré je sprostredkované vyklápacím otvorom namiesto obyčajného šrubovacieho vrchnáka.
Doba spotreby od otvorenia je 24 mesiacov.


RECENZIA:
Antibakteriálny čistič štetcov pre hĺbkové čistenie. Zmýva všetky stopy po špine, make-upe a maze zo štetcov a zároveň sa stará o štetiny, aby bola opätovná aplikácia jemná.

Mhm. To určite. Samotný šampón je priehľadný a má typickú konzistenciu. Nedá sa povedať, že by bol nejak parfemovaný, skôr by som povedala, že jemne páchne za chemičkou a kyslosťou.
Používa sa ako šampón na vlasy: štetiny navlhčíte, rukou namydlíte a opláchnete, najlepšie v teplej vode, ktorá rozpúšťa mastnotu. 

Poviem to jednoducho: táto vecička dokáže odstrániť maximálne tak púdrové produkty, teda očné tiene, lícenky či púdre. Potiaľ je to v pohode. Na tekuté, menovite makeup, je však prikrátka. To, čo zo štetca zíde, je podľa mňa len výsledkom ručnej práce a teplej vody. Šampón nezmyje veľkú väčšinu, ako som na to bola zvyknutá napríklad pri Perwolle. 

Jediné plus je fakt, že štetiny sú naozaj po použití trochu jemnejšie.

ZÁVER:
Je mi to ľúto, ale na viac ako 40% to dnes nebude. Ak hľadáte niečo na čistenie štetcov, poobzerajte sa radšej inde, pretože toto jednoznačne patrí medzi prepadáky.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára