streda 13. februára 2013

ESSENCE: Multi Action Mascara WP (REVIEW)


Ahojte!
V tento krásny (tu u nás) učvachtaný deň, vám prinášam recenziu na moju prvú špirálu od značky Essence.

KRÁTKE INFO
Essence má vo svojej ponuke celkom slušný výber najrôznejších druhov, ktoré však podľa mňa pôsobia dosť lacno, a preto ma nikdy predtým neoslovili. Avšak, pred nejakým časom bolo počasie jemne strelené, neustále to striedalo medzi dažďom a mrholením, čo ma priviedlo na myšlienku zaobstarať si vodeodolnú špirálu.
Kontext výberu tejto konkrétnej bol asi taký, že som odmietla dať 10-15 eur za niečo, čo sa aj tak nevyrovná mojej momentálnej favoritke z Oriflamu, a tak som skončila s Multi Action Waterproof, ktorá sľubuje objem, predĺženie a natočenie. Krátko, múdro, výstižne.

Jej cena bola niečo okolo 3 eur, balení je 9 ml so životnosťou 6 mesiacov od otvorenia.


RECENZIA
Obal je prototypom čierneho plastu s jemne detským farebným nápisom, s ktorým by som sa na verejnosti len nerada ukazovala. Ale v rámci boja proti predsudkom som sa pri testovaní zamerala výlučne na jej vnútorné kvality. 


Kefka je navrhnutá ako točitá zmrzlina rovnako ako u Dermacol Imperial, len v menšej verzii.
U mňa top, pretože sa s ňou dobre pracuje, pekne natáča a darí sa jej dočiahnuť na riasy v kútikoch. 


Čo sa predĺženia a zahustenia týka, dodá z každého rožka troška. Nijaké prevraty sa nedejú, no mihalnice pekne zvýrazní. Bonusom je dobrá schopnosť udržať ich natočené. 

Výdrž je priemerná, vodeodolnosť taktiež.
Teda, je to trochu komplikovanejšie. Špirála je 100% vodeodolná voči studenej vode. Teplá jej už robí problémy a pot alebo jemné zahriatie tváre ju odstavia. To ma sklamalo, pretože som ju kúpila práve kvôli nápisu WP na obale.

Okrem toho, odličovanie je kríž. Odmieta sa poddať micelárke, na pomoc som musela vziať dvojfázový mastný odličovač od L'Oreal. Naviac, pri pravidelnom používaní spôsobuje vypadávanie rias, čo nikoho nepoteší.

Celkové hodnotenie: 50%



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára