nedeľa 10. februára 2013

Texaský masaker

 Nikdy som ten film nevidela (a popravde sa ani nechystám), no keď som sa pozrela na výsledok svojho snaženia, bolo to prvé, čo ma napadlo.

Ale pekne poporiadku.
Za všetko môže pumpička. Ospevovaný vynález hygienického naberania krémov/sér/makeupov... Potiaľ so všetkým súhlasím. Ale prečo nikto nehovorí aj o nevýhodách? Konkrétne o solídnych zvyškoch, ktoré ostávajú na stenách tuby, kam pumpička nedočiahne?

Nuž, snáď preto, že pri bežných produktoch strednej cenovej kategórie to človeka až tak netrápi. No ak sa mi do rúk dostane niečo fakt skvelé (a zákonite aj primerane cenovo ohodnotené), pekný obal ide stranou a do rúk beriem zbrane ťažkého kalibru.

Dnes vám chcem ukázať, ako míňať veci do poslednej kvapky.

Budete potrebovať:

  • kuchynský nôž (najlepšie s pílkovým hrotom)
  • prázdnu nádobku s vrchnákom
  • špachtličku, poprípade prst :D
  • "prázdny" plastový (so sklom by som to neskúšala) obal obľúbeného výrobku
Postup:
  1. V prípade, že sa vrchnák s pumpičkou dá odšróbovať, urobte tak. Rezanie bude potom jednoduchšie.
  2. Na obyčajnej doske na krájanie prerežte obal v strede.
  3. Pomocou špachtličky/prsta prejdite steny nádoby a získaný produkt uložte do prázdnej nádobky.
A to je celé. Zvyčajne sa mi takto podarí dostať dosť krému na ďalšie 3-4 použitia.
Metóda funguje aj na šampóny, masky či kondicionéry...






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára