utorok 30. apríla 2013

Yves Rocher zmixoval Shreka! (miniVzorkovníček)


Čítajte vážne, chápte s vtipom. :D

Vysvetlenie škandalózneho názvu je prosté. Pred týždňom som si kúpila v obchodíku YR masku a milá teta ma zasypala vzorkami. Zatiaľ som stihla vyskúšať len jednu, ale očividne spravila dojem, keďže sa tu o nej rozpisujem.


Zelený "sopeľ" na prvom obrázku je, prosím pekne, očný krém proti kruhom a vačkom. 
Jediné, čo si pamätám z používania je farba a trblietky.

Krém samotný nerobí nič, no ani neublíži, proste je len podivnej farby, ktorá sa chvíľu zdrží na koži a potom po nej ostanú jemné trblietky. Ďakujem, neprosím, také podfuky si vyčarujem aj s rozjasňovačom :D

Inak YR mám celkom rada a spomínanú masku sa chystám vychváliť do nebies, no toto shrečie čudo ma zarazilo.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára