utorok 21. mája 2013

Dermacol BB Wash (alebo Ako sa odmeňujú maturanti)


Ó, áno. Je to tam. ďalší človek s ukončeným stredoškolským vzdelaním je na svete. A to si žiada oslavy, ako inak v DM-ku.

Tento haul je mierne tematicky zameraný. Snažila som si nekupovať nič, čo je blogoch už jemne okukané, ale na veci, ktoré mi pre neexistujúcu masáž unikajú. A čuduj sa svete našlo sa ich habadej :D

NEUTROGENA krém na ruky je spotrebákom, tu nevymýšľam, mám vyskúšané značky, ktoré mi vyhovujú a len ich prestriedavam podľa aktuálnej nálady.

DERMACOL BB Wash je pre mňa novinka a už teraz sa teším na testovanie. Akosi neočakávam, že sa z nej vykľuje môj najlepší odličovač, ale niekedy je fajn mať niečo neinvazívne.

RIMMEL Salon Pro priesvitný lak. Mám x farebných, 0 priesvitných. Umocnime novou radou podobnou tej zo salónov. Ľahká matematika.

MIXA odličovač očí. Som proste zvedavá, či je fakt špeci.

MIXA odličovač pre suchú pokožku. Aj keď som teraz nadmieru spokojná s Corine de Farme, neodolala som.

Takže sa máte na čo tešiť. :D Krásny týždeň prajem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára