utorok 4. júna 2013

Vysokoškolácky wishlist

Ou, jé. 
Aj na mňa prišiel rad a v októbri začínam svoje vysokoškolské pôsobenie.
Predtým chcem ale pretriediť a jemne upraviť štruktúry svojej zbierky šminiek.
Začalo to nemilosrdným vyhadzovom zbytočností, o ktorých viem, že ich v živote nepoužijem, a ktoré len zbierali prach.
 Druhý krok pozostáva z míňania vecí, ktorým sa kráti expiračná doba a ktoré by som už rada považovala za uzavretú kapitolu. Tomu som zasvätila celé leto, ktoré sa okrem toho nesie v duchu absolútneho zákazu návštev drogérie s výnimkou nákupov bežných nutností.
Tretia, a posledná fáza, pozostáva zo starostlivo premysleného nákupu kľúčových produktov. Celkovo mám prehľad o tom, čo naozaj potrebujem a čo používam len sporadicky, preto som vypracovala wishlist, ktorý má byť vodítkom, ak by som náhodou skĺzla z cesty :D

A tu ho máme...


Bourjois Heatlhy Mix Serum

Ak existuje niečo ako dokonalý makeup pre mňa, tak sa na neho práve pozeráte.
"Nová" verzia Healthy Mix-u je určená pre suchú pleť, má mať dewy finish a hlavne, skutočne svetlý odtieň = 51 Vanille Clair.
V súčasnosti viem len o jednom mieste na internete, kde tento odtieň majú v ponuke a ich poštovné ma nezruinuje, a to je asos.com. Ak viete o niečom bližšom, kľudne aj kamennom obchode na Slovensku, určite mi dajte vedieť, ja sa k nemu dopracujem za každú cenu. :D








L'Oreal Volumissime riasenka

Pre drvivú väčšinu z vás asi nič nové pod slnkom, ale ja som ju ešte nikdy nemala, hoci od L'Orealu mám vyskúšaných pekných pár špirál.
Inak už len striehnem na nejakú akciu, aby som za ňu nemusela dávať 15 eur v DM.ku.







 Rimmel Lasting Finish Lpstick 77 Asia

Prvýkrát som tento odtieň videla u Lou a úplne ma očaril. Zbadala som fotku looku a okamžite som točila myšou dole na zoznam použitých produktov.
Na druhej strane, ešte som rúž nevidela naživo, preto si nechávam zadné dvierka a vravím, že ruka ešte nie je v rukáve.




 ZOEVA Cheek a Blender Brush

Pôvodne som plánovala aj pridanie Buffer-a,ale nakoniec som to rozdýchala a ostala pri základoch.
Cheek Brush na lícenku sa mi pozdáva kvôli skosenému tvaru a Blender zas kvôli svojej veľkosti, ktorá je ako stvorená na vytváranie dokonalých prechodov.










To by bolo zatiaľ všetko, zoznam je však vec otvorená, preto netvrdím, že tu ešte niečo nepribudne. :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára