pondelok 3. júna 2013

FAVOURITES: Máj


Už pekných pár mesiacov som sa nevedela dopracovať k napísaniu postu o obľúbencoch mesiaca. 
Akoby by mi chýbalo nadšenie pre akýkoľvek produkt v zbierke.
No to sa uplynulý mesiac zmenilo.

BALEA Bodycreme Sheabutter
Keď som si kupovala toto obrie balenie, ozývalo sa vo mne svedomie, ktoré mi našepkávalo, že krém NIKDY nedokončím. Mám totiž problém s vernosťou k veľkým baleniam. Čuduj sa svete,  teraz, pár mesiacov neskôr, mi ostáva biedna pätina a telové mlieko používam s radosťou každý deň. Je určené na suchú pokožku a musím povedať, že na 12 hodín ma zbaví suchých lakťov a miest na tele. 
Skutočne super vec za tie 4 eurá.

Corine de Farme odličovacie mlieko
Oficiálne moje obľúbené pod slnkom. Je nezvyčajne tekuté, preto ho aplikujem pomocou tampónika, no krásne odlíči/vyčistí bez akéhokoľvek podráždenia. Pleť je po ňom vyživená, čiže sa necítim previnilo, keď sem-tam zabudnem na večerný krém.

Urban Decay Naked paletka
Túto legendu mám od Vianoc a, popravde, som sa zdráhala o nej písať. Mala som z nej veľmi zmiešané pocity, ktoré sa mi ale po 5 mesiacoch podarilo utriediť a plánujem ich spísať v samostatnom príspevku.
Inak stála paletka každé ráno v pozore, pripravená vykúzliť nejaký ten look.

Rimmel Lasting Finish Foundation
Moja makeupová stálica. Dnes o nej píšem preto, lebo spadá do skupiny vecí, ktoré sa snažím vypotrebovať. V rámci tohto snaženia som znovuobjavila jej kvality, ktoré z nej robia jeden z najlepších makeupov v drogériách.

Oriflame Giordani Gold Illuminating Make-up Base
Rozžiarujúcu bázu z dielne Oriflame som si veľmi obľúbila hlavne kvôli krásnemu efektu, ktorý vytvára pod makeupom. Okrem toho samozrejme pleť vyhladí a zabezpečí pohodlné roztieranie krémových produktov. Keď tak nad tým premýšľam, nechápem, ako som kedysi mohla žiť bez podkladových báz.

Tak, toť vsio za mesiac máj. Majte sa krásne. :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára