sobota 9. augusta 2014

KORRES Lip Butter (REVIEW)



V zahraničí celkom pojem, u nás pomerne ťažko dostupný (a drahý) balzam na pery. 
Ja som si ho dala ako darček sama pre seba na narodeniny pred takmer pol rokom. Bohužiaľ, už nemám bloček, čiže cenu si pamätám len orientačne: 8-9 eur za 6 ml.


Obal je fakt premakaný, nemohla som sa naňho vynadívať a viem si živo predstaviť, že ho niekomu podarujem ako darček (dotyčný však musí byť "od fachu", lebo komentár typu: ,,Jéj, balzam.... Vďaka." by ma položil na kolená.)

V ponuke je cca 6 odtieňov, každý pomenovaný po charakteristickej ingrediencii. Ja som zvolila jasmín, a to hlavne kvôli farbe, ktorá mi prišla nevtieravá. Osobne mi prekáža, keď je balzám silne pigmentovaný, pretože ak si nim liečim popraskané pery, nechcem, aby tú paseku farba zvýrazňovala.


Čo sa jeho primárnej funkcie týka, plní ju na jedničku. Ak to správne chápem, tak Korres propaguje celú líniu ako prírodný balzám na báze voskov (ryžového) a bambuckého masla.

Na perách zanecháva jemný lesk a tint, ktorý je u tohto konkrétneho odtieňa pomerne nevýrazný. Rada som ho použila ako náhradu za lesk či rúž vo voľné dni. (Ospravedlňujem sa za absenciu swatchov, ale balenie som vypotrebovala už strašne dávno a uchovala som ho len kvôli praktickosti pri cestovaní.)

Teta predavačka mi pri kúpe ešte stihla povedať, že práve vďaka spomínanej voskovej (nie vodnej) báze sa pri naberaní prstom v kelímku nemnožia baktérie. :) Ak mám povedať pravdu, kauza "Kelímky" ma necháva chladnou, mikroorganizmy beriem ako nevyhnutnú súčasť života a nejdem sa z nich poskladať do pyramídy, radšej spolieham na prirodzenú mikroflóru. 


Čo ma prekvapilo, bola vôňa. Čakala som niečo jemné, snáď nejaké kvetinové tóny, keď už tam je tam jazmín. Ehe,... nie. Balzam vonia ako cukrová vata, sladkasto, dokonca cukríkovo. Mne osobne je to príjemné, žiadne umelé arómy tam necítim, čiže pohoda.

ZÁVER

Ako by som to povedala, aby som sa vyjadrila jasne.... Je to skvelý balzám, ale to je aj môj obľúbený Astrid s jojobovým olejom, ktorý mi za 1,50 eur spraví rovnakú službu, mínus lesklý tint efekt. Na druhej strane som si jeho používanie vyslovene užívala a rada by som vyskúšala aj iné druhy. Či by som ho odporučila? Áno, ALE len ak vám nebude ľúto za tými euríčkami. Brala by som ho ako "treat" za skúšku alebo niečo podobné, rozhodne nie ako spotrebák. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára