štvrtok 25. septembra 2014

GARNIER: Spot Corrector (REVIEW)


Nadškrtnime si modelovú situáciu: moja maličkosť v drogérii zbadá rozjasňujúci fluid za škandalózne 2 eurá. Pravdepodobný výsledok. vyberáme z 3 možností:
1. vyrovnaným krokom prejdem okolo (nepotrebujem, neriešim)
2. jemne zakolísam, ale pokračujem v ceste (tá cena)
3. zastavím premávku v celej uličke a pridám moju verziu Hallelujah (neexistuje, že by som odišla bez neho)

Trikrát snáď ani hádať nemusíte... :)


Ako ja neznášam neujednotené preklady. Keď sa po prvýkrát SC ukázal na trhu, malo to byť riešenie pre pigmentové škvrny a pigmentácie po akné. To vo mne evokuje špecifickú starostlivosť, ktorá sa ma netýka. Avšak podla samotnej tuby je to zas denný hydratačný a rozjasňujúci krém. Tak som sa ho rozhodla používať a popritom sledovať, či náhodou nezaberie na červené miesta okolo nosa.


Krém sa hrdí vysokým obsahom vitamínu C (kys. askorbovej), ktorému bolo prispôsobené aj balenie vo forme hliníkovej tuby. Nemám výhrady, produkt sa ľahko vytláča (prvé a druhé použitie boli trochu prudké, ale už sme sa skoordinovali).


 Veľmi sa mi ráta špicatý koniec, mám z neho pocit chirurgickej presnosti. 


Samotný krém má ľahučkú, takmer vodovú textúru, ktorá sa vstrebe do pár sekúnd po nanesení. Mimochodom, Garnier sa nepustil objavovať nové možnosti parfemácie za hranicami všedných dní, skopíroval (na molekulu presne) vôňu svojho peelingu s hroznom (recenzia na ceste).

A teraz výsledky. Bezprostredne po použití je pleť krásne rozžiarená, čo oceňujem hlavne ráno. Naviac mám pocit hydratácie (atopickú pokožku neuspokojí, ale moja v lete, resp. v jeseni s nejakou pomocou si vystačí). Za mesiac používania som si ho obľúbila, používam ho každý deň a plánujem vypoužívať celé balenie. Bonusová výhoda: skvele sa na naň nanáša makeup, nežmolkuje, nelepí a nestráca čas so vstrebávaním. 

V tube je 50 ml s dobou spotreby 12 mesiacov od otvorenia a cena sa líši od obchodu k obchodu.

Za mňa 100%.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára