štvrtok 26. júla 2012

Ako k smrti vydesiť vyrážky


 Tie nepríjemné delikventky mi pokazili náladu viac než raz, a preto som sa vydala hľadať spôsob, ako im  predchádzať. Vyskúšala som detoxikačný peeling a gél od Garnieru, ktoré boli síce fajn, ale mala som z nich pocit, že ak aj bránia výskytu pupienkov, rozhodne si s nimi nevedia poradiť, keď sú už na svete.
Tiež som používala (a príležitostne stále používam) čistiace prúžky na nos od Essence Pure Skin. Tie boli fakt skvelé, no opäť len čistili a nerobili nič v rámci hojenia červených trpaslíkov. A potom mi kamoška požičala katalóg Oriflame. S pevným predsavzatím neobjednať si nič neschopné, som aplikovala kroky popísané v staršom príspevku (link pre záujemcov). Výsledkom je toto dynamické duo.

 Po zvážení som sa rozhodla zamerať na odstraňovanie odumretých vrstiev pokožky, ktorá býva často dôvodom upchávania pórov, a skutočne efektívnu liečbu nepoučiteľných kriminálnikov, ktorí unikli zatykaču.

Ako to teda prebieha?
V prvom rade sa orientujem podľa aktuálnych potrieb mojej pokožky. Ak sa nevyskytne niečo nepredvídané, raz za týždeň (raz za dva v zime, kedy je menej viac) si spravím peeling. Po viacerých značkách som zakotvila pri Oriflame z dvoch dôvodov:

1. peeling Swedish Spa obsahuje HydraCare+, čo znie ako
    fajn nápad pre suchú pleť
 2. vyhladzovacie častice sú menšie, a tým pádom menej 
    drastické a vhodné na častejšie použitie (v čase, keď som 
    používala detoxikačný peeling, ktorý bol mimochodom 
    skvelý, som si peeling robila len 1-2 krát za mesiac)


                                                   

Testujem ho vyše mesiaca a zatiaľ môžem len chváliť. Je veľmi jemný, no stále cítiť výsledný efekt v podobe hladkej pleti, a NEVYSUŠUJE pleť, čo je malý zázrak. V nádobe je 75ml a jeho cena sa momentálne pohybuje okolo 8 € (ja som ho kupovala zhruba za 5 €, keď naň bežala ako na novinku zľava). Má netypickú vôňu: namiesto umelých prímesí vytvárajúcich príjemné arómy mu tvorcovia ponechali sviežu, prírodnú a chladivú vôňu čistoty. 

Tiež prvým/samostatným krokom je Tea Tree and Rosemary Purifying Oil, teda prírodný prečisťujúci olej s výťažkami z čajovníka a rozmarínu. O skvelých čistiacich a liečivých účinkoch čajovníka toho bolo popísaného už veľa, preto každého, kto sa o to zaujíma odkazujem na Google. Samotný olejček prišiel zabalený v papierovej krabičke, ktorá tiež obsahovala príbalový leták, čo mi dosť pripomína výrobky z lekárne, a obsahoval 10ml. V letáku je napísané: "Prečisťujúci olej obsahuje vysokú koncentráciu čajovníkového a rozmarínového oleja a pomáha prirodzeným spôsobom (odtiaľ prívlastok Organic) hojiť problematickú pleť. Aplikujte priamo na vyčistenú pleť hneď pri prvom náznaku vzniku akné."
Tinktúra sa dávkuje po kvapkách a naozaj vonia ako čajovník. Jeho cena je momentálne 5,9 €.


Aby som nemusela len hasiť akútne prípady, pridávam 2-3 kvapky do peelingu.
A čuduj sa svete, odkedy tak robím, zaznamenala som výrazný pokles vyrážok v oblasti nosa, čo je u mňa jediné miesto, kde vyskakujú. Napriek tomu, že je leto, som celý mesiac zaznamenala len 2 miniatúrne, ktoré som objavila až po dôkladnom preskúmanú terénu, a aj tie sa vzdali do rúk spravodlivosti po dvoch dňoch pravidelnej aplikácie olejového koncentrátu. 

ZÁVER:
 Celkovo ide zatiaľ o najlepšiu kombináciu na prevenciu vyrážok akú sa mi kedy podarilo dať dokopy, čo je aj jedným z dôvodov, prečo o nej píšem príspevok: aby som si ju naveky zapamätala. Jedinou nevýhodou je dostupnosť produktov len cez katalógové objednávky, a preto možno v budúcnosti siahnem po nejakej náhrade. Nedávno som v DM-ku zahliadla podobný olejček na vyrážky, ktorý sa okamžite zapísal do podvedomia, čiže, ktovie... 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára