piatok 27. júla 2012

Killer Duo (dvojitá REVIEW)


 Dnes som premýšľala nad tým, aké ťažké je nájsť si obľúbený odtieň rúžu či lesku, ktorý vyzerá dobre nielen v obale, ale i na perách. Zavádzajúce osvetlenie v drogériách a môj nedostatok predstavivosti ma už viackrát naviedli na kúpu rúžu (s leskami je to trochu istejšie), ktorý nelichotivo okomentoval dokonca aj môj brat. Preto sa chcem podeliť o moju aktuálnu (tohtoročnú) najobľúbenejšiu dvojku.

 Každý deň sa na polsekundu zastavím a premýšľam, akú mám náladu, a podľa toho si zariadim šatník a líčenie. V dni, keď sa cítim optimisticky siaham pravidelne po lesku od značky The Body Shop v odtieni 13 (toľko ku kreativite). Je to bledá jemná ružová s dúhovými odleskami, s ktorou v kombinácii s blond farbou mojich vlasov a modrými očami vyzerám, nuž, nevinne (:D).



ZÁKLADNÉ INFO:
 Ide o značku, ku ktorej som sa dostala pri jednej príležitosti v Anglicku, a musím povedať, že ide o dosť obyčajnú kozmetiku strednej kategórie s vyššími cenami. Je však pravda, že sa sústredia na produkty ako telové mlieka, sprchové gély, mydlá a krémy. 
 Lesk má 7.5 ml a má sa spotrebovať do 12 mesiacov od otvorenia. Ja som ho kúpila za 10 £, no rovnakú kvalita sa u nás dá zohnať aj za polovicu.


RECENZIA:
 Aplikátor má tvar "srdca" s otvorom v strede, podobne ako to je u lesku Glam Shine 6 H od L'Oréal, len tento je trochu menší.
 Nanáša sa príjemne, mierne ma však ruší Hubba Bubba vôňa, ktorá mi príde dosť detská, ale dá sa prežiť.
Textúra je niečo medzi krémom a gélom. Nič lepivé, no je tesne pri hranici.
Výdrž hodnotím ako priemernú. Dôvod, prečo si tento výrobok našiel cestu do mojej kabelky, je jeho farba, ktorá síce patrí do kategórie umelo pôsobiacich Barbie odtieňov, no naživo vyzerá veľmi pekne a oživí celý look. Lesk sa dá použiť aj v kombinácii s rúžom podobnej farby (napr.: Catrice Ultimate Colour, odtieň Frozen Rose) pre zvýraznenie efektu, no to by som odporúčala skôr ako časť večerného alebo premakanejšieho líčenia. 
(swatch na ruke celkom nevystihuje skutočnosť, no s týmito polopriehľadnými formuláciami sa pracuje ťažko)


V záchvatoch túžby po elegancii je pre mňa číslom 1 už takmer rok Dermacol Briliance Lip Gloss odtieň č.11. Čo vám tu budem vykladať, bola to láska na prvý pohľad. 




ZÁKLADNÉ INFO:
 Tento rad mal svoj mini stojan v DM-kách minulú jeseň a odvtedy som ho nikde nevidela, ak nerátam jednu stránku, kde sa dá dostať ku kúskom kozmetiky, ktoré už nie sú v predaji (link). 
Ako novinka ma lesk vyšiel na niečo okolo 5 €, za ktoré som dostala 6 ml s dobou spotreby 36 mesiacov po otvorení (táto lehota sa mi veľmi ráta, preto mám rada lesky od Dermacol-u a Max Factor). 


RECENZIA:
 V prvom rade ma oslovila jeho farba: nejde o jednoduchú hnedú, ale o pravý bronzovo-hnedý odtieň. 
Ten je v spojení s finishom interpretujúcim brilianty pre mňa neodolateľný. Je to veľmi vydarená kombinácia, keďže lesk vyzerá na perách ako tekutý drahokam príslušnej farby.
Aplikátor je klasický, špongiový, čo mne vyhovuje. Je tiež dobre veľkostne tvarovaný, čo dodáva kontrolu. Po nanesení by som povedala, že lesk má zamatovo krémovú textúru a pery nevysušuje.
Tiež drží lepšie ako lesk od Body Shop a rozhodne oveľa lepšie vonia (Dermacol má svoje verzie vôní a túto by som zaradila medzi decentne kvetinovo-sladkú).
Pre niekoho podstatný faktor, pre mňa až na extrémne prípady nepodstatná záležitosť, je obal. Briliant Lip Gloss je zabalený v elegantnej plastovej tube, imitujúcej sklo (neviem prečo, ale sklo, a špeciálne to zahmlené, mi príde neskutočne krásne) so strieborným vrchnákom. 
 Vcelku ma lesk doslova ohromil, a teda by som nebola prekvapená, keby som si dala tú námahu a objednala si ho opäť z internetu.
Malý odpozorovaný trik: aj keď farba vyzerá dobre na každom a kedykoľvek, v lete vyzerá ÚŽASNE na opálenej tvári.



Dúfam, že sa vám "dvojrecenzia" páčila a ja by som rada vedela, aké odtiene sú vašimi obľúbencami, keďže inšpirácie nikdy nie je dosť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára