štvrtok 26. júla 2012

E.L.F. objednávka (HAUL)


 Zvonček pri dverách znie hneď krajšie, keď viete, že ohlasuje s napätím očakávanú dobierku plnú nových kozmetických produktov. Už horšie to je, keď radosť opadne pri zistení, že vec, na ktorú sa tešíte najviac, bola nahradená niečím diametrálne odlišným. Tak teda, ako moje dnešné ráno dopadlo? Ale najprv pohľad do nie tak dávnej minulosti:
Je sobota, skvelý voľný deň, a ja surfujem po internete v snahe preskúmať najnovší trend v internetovom predaji kozmetiky: E.L.F (http://elfkozmetika.sk/). Značka samotná pre mňa nie je novinkou, no slovenský eshop áno. Váham, zmiešané pocity iných ľudí ma odrádzajú od bezhlavého nákupu nekvalitných produktov, no nakoniec sa rozhodnem pre rozumné množstvo pozitívne hodnotených kúskov. A čakanie sa môže začať.
Na stránke uvádzajú dodaciu lehotu 1-2 dni po prijatí objednávky. 
Je pondelok, hodinky ukazujú niečo po 9. hodine a mne zvoní telefón. Dvíham a v uchu sa mi ozve hlas pracovníčky spoločnosti E.L.F, ktorá mi oznamuje, že Stipple Brush, ktorý som si objednala, bohužiaľ, nemajú na sklade a že či mám záujem o úplne ROVNAKÝ štetec s mierne odlišnou farbou štetiniek. Vravím, že ak ide o to isté, nemám problém s náhradou. Telefonát sa skončí a my ideme ďalej.
 Dnes je streda a mne prišiel balíček. Po otvorení som sa hneď vrhla na ten slávny Stipple Brush a čo nevidím? Žiaden sľúbený "rovnaký" produkt v dohľade. Namiesto mnou objednaného štetca, vyznačujúceho sa štetinkami dvojitej dĺžky a typickým tvarom, som dostala tzv. Complexion Brush, čo je vlastne univerzálny štetec na tvár (použiteľný na púder, lícenku či bronzer). Cenovo ide o navlas rovnaký tovar, no to je mi z hľadiska použitia na nič. Okamžite som tam zavolala a vysvetlila problém. Rozprávala som s tou istou pani, ktorá mi ponúkla možnosť navrátenia štetca na ich náklady a vrátenie peňazí, resp. prísľub odoslania štetca po doplnení tovaru na sklade. Vybrala som si druhú možnosť.

A teraz konečne k objednávke. Ulakomila som sa na:
  • 2 balenia Intensify Lashes Individual Lash Kit (Brown), keď už teda všetci hovria, že samostatné trsy vyzerajú prirodzenejšie než klasické: 1,79 
  • 3 farby z rady Luscious Liquid Lipstick #RECENZIA# (Brownie Points, Caramel Candy, Bark)ktoré sa mi pozdávali z hľadiska balenia, farieb a konzistencie: 1,79
  • ten nešťastný štetec, vďaka ktorému sa aplikácia BB krému mala stať oveľa profesionálnejšou: 4,09
Hoci na záver musím zdôrazniť sklamanie zo spomenutého mišungu, zároveň eshop neodpisujem, pretože si brúsim zuby na ich palety tieňov, na ktoré počúvam samé chvály.
Niektoré z vecí som už aj vyskúšala a mám k tomu teda čo povedať, preto sa máte na čo tešiť v rubrike recenzie... Stay tuned :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára