piatok 20. júla 2012

JOHN FRIEDA: Go Blonder Lightening Shampoo (REVIEW)

 Symbolická hádanka: "Je to mnohými ospevované, zaujímavo voňajúce a na Slovensku prakticky nedostupné, čo je to?" No predsa značka John Frieda.
 Áno, je to tak. Dlhý čas som len závistlivo čítala recenzie na zahraničných blogoch a snívala, až pokým sa sen nestal skutočnosťou a mne sa podarilo šupnúť si tento šampónik do nákupného košíka počas výletu do Anglicka. Ako sa produkt udomácnil? Čítajte ďalej.

ZÁKLADNÉ INFO:
(pozn.: môj preklad) "Jemná formulácia s citrusom a kamilkou viditeľne zosvetľuje vlasy pre dosiahnutie trblietavej, slnkom ošmahnutej blond farby. Obnovuje zdravý vzhľad vlasov. BEZ AMONIAKU A PEROXIDU. Používajte denne spolu s kondicionérom pre optimálne výsledky."
Tuba obsahuje 250 ml, ktoré je najlepšie spotrebovať do 12 mesiacov od otvorenia. Vhodné pre všetky blondínky. Okrem kondicionéru obsahuje tento rad aj sprej na korienky vlasov, ktorý má slúžiť ako maskovanie odrastajúcej farby či melíru. Na presnú cenu si nepamätám, ale pohybovala sa okolo 6-8£.

RECENZIA:
Je hádam jasné, že som šla do testovania produktu s veľkými očakávaniami. Už dopredu som sa pripravila na to, že výsledok nebude do očí bijúci, keďže šampón sa má používať aj s kondicionérom najlepšie každý deň, nehovoriac o tom, že takmer všetci užívatelia na internete zaznamenali najväčší rozdiel po použití spomínaného spreja na korienky. No mojím zámerom bolo len jemné prežiarenie mojej prirodzenej nefarbenej blond farby, čiže srdce som mala namieste.
 Prvé čo ma zarazilo bola vôňa. Podobne voňajúci šampón som v živote nemala. Celkovo by som to opísala ako jemnú kvetinovo-parfémovú esenciu.
 Ďalším netypickým atribútom je farba: zľahka tlmená neónovo žltá. Zaujímavé, že?
Keď som šampón začala používať, bála som sa, že nejde o šampón v klasickom slova zmysle, teda o produkt s čistiacim účinkom, a preto som si vlasy najprv umyla zvyčajným šampónom a až potom naniesla tento zosvetľujúci. Zbytočné obavy. Šampón umyje stredne mastné vlasy už pri PRVOM umytí a zanechá ich príjemne hebké.
 Balenie je veľké a vydrží slušnú dobu, hlavne keď starostlivosť obmieňate a dopĺňate.
 Čo sa zosvetlenia týka, áno, zaznamenala som prežiarenie farby, ktoré je viditeľné hlavne na slnku.
Veľmi sa mi ale ráta fakt, že pri správnom použití (mám na mysli žiadny iný šampón predtým a príležitostnú hydratačnú masku) vlasy nevysušuje a nezaťažuje.
 Polemizovateľným mínusom by mohla byť pre niekoho slabšia zosvetľujúca schopnosť, ale už samotný marketing tvrdí, že má ísť o postupný a prirodzený efekt, čo varuje tých, ktorý hľadajú náhradu za návštevu v kaderníctve. V takom prípade by som šla rovno po spreji, ktorý má silnejší účinok, alebo rovno po celej sade. Ktovie, možno sa k tomu uchýlim aj ja.... :D

ZÁVER:
Jednoznačne odporúčam, hlavne ak je vaším cieľom už toľkokrát opakovaná prirodzenosť. Celkovo dávam produktu 5 hviezdičiek z 5-ich, lebo je jedným z tých, ktorých kúpu neľutujem ani po polročnom odstupe.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára