utorok 24. júla 2012

GARNIER: Essentials Hydrating Day Care (REVIEW)

 V týchto neskutočne suchých dňoch píšem so všetkou vážnosťou článok o hydratačnom kréme.
A nejde len o akýsi nepodarok na vyhodenie po prvom týždni. Nie, ide o môj ZATIAĽ (CapsLock sa spustil v dôsledku môjho včerajšieho nákupu v lekárni spojeného s Biodermou) najobľúbenejší  denný krém, ktorý si v jarných a letných mesiacoch pravidelne dokupujem.
ZÁKLADNÉ INFO:
 Tento krém je dostupný v prakticky všetkých drogériách, no býva zabalený v krabičke, ktorá je nanešťastie jediným zdrojom informácii. Ako som už povedala, u mňa ide o osvedčený produkt, a preto obal vyhadzujem. Dobrou správou ale je, že po znamenitých účinkoch som ho viackrát podrobne preštudovala, a tak vám ponúkam moju verziu popisu: Ide o hydratačný krém s výťažkami z hroznového vína, ktorý sľubuje zmierniť vysušenie pleti, obnoviť jej jemnosť a zabezpečiť jej ochranu. Na obale sú aj pôsobivé čísla klinických testov, ktoré s čistým svedomím potvrdzujem.
 Obsah balenia je 50 ml a doba spotreby po otvorení 12 mesiacov. Jeho zvyčajná cena sa pohybuje okolo 4-5 eur.
 Garnier už párkrát zmenil črty obalu, názov a formuláciu/pridal viac verzií. Úplne prvý krém bol v sklenenej nádobke s plastovým vekom a existoval len v 1 verzii. O rok neskôr som ho v drogériách našla vo veľmi podobnej, ale plastovej nádobke a s odlišnou textúrou (bola viac gélovitá).
Jeho meno sa tiež zmenilo z Total Fresh na Essentials. Dnes, pokiaľ nenarazím na dopredaj, nachádzam už len Essentials s oblým dizajnom, ktorý vychádza v 2 verziách: pre suchú a pre normálnu/zmiešanú pleť. Mala som možnosť preskúmať obe naraz a o výsledku sa zmieňujem v recenzii.


RECENZIA:
Vôňu krému by som opísala ako veľmi čerstvú zmes jabĺk a hrozna.
 Verzia pre suchú pleť má krémovú štruktúru a je bielej farby.
 Verzia pre normálnu/zmiešanú pleť (na obrázkoch) má gélovú štruktúru a zelenkastý odtieň.
Podstatný rozdiel spočíva v hydratácii. Na mojej suchej pleti som znateľne pocítila skvelé účinky verzie pre suchú pleť a o niečo menej výraznú hydratáciu verzie pre pleť zmiešanú.
Tiež som pri verzii vhodnej pre mňa zaznamenala zjemnenie a uvoľnenie pleti spojené so žiarivo vyzerajúcim vzhľadom pokožky.
 Celý pokus len dokazuje, že sa výrobcovia posnažili a naozaj vyvinuli produkt vhodný na hydratáciu každého typu pleti.
Na leto, keď je ťažké tolerovať husté krémy, pod ktorými sa človek akurát tak zapotí, je ideálny.
Neodporúčam ho však na zimu, keď je vhodnejší produkt s mastnejším zložením.


ZÁVER:
 Z regálov drogérie ide o najlepší hydratačný krém, ktorý vrelo odporúčam každému bez ohľadu typ pleti. Úprimne dúfam, že Garnier sa už viac nebude hrať s týmto výrobkom, pretože je to dosť mätúce a spôsobuje to nedorozumenia (verziu pre zmiešanú pleť som si kúpila omylom, keď som ešte nevedela, že pôvodný krém prerobili na 2 mierne odlišné).
Krém dostáva odo mňa 4 hviezdičky (o jednu prišiel kvôli nevhodnosti na zimu a zmätku pri zmenách).
Prajem vám príjemne strávené posledné dni mesiaca júl.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára