štvrtok 19. júla 2012

GARNIER: Essentials Sensitive odličovač 2v1 na citlivú pleť (REVIEW)


Nestáva sa mi často, že v pri kúpe kozmetiky stúpim totálne mimo, ale keď už, tak poriadne.
Tento odličovač patrí, bohužiaľ, ešte do dní, keď som si pred zakúpením potrebného/vysnívaného produktu nerobila prieskum po internete, čo vysvetľuje do dvoch tretín plnú nádobu. Nielenže ma nenadchol, ale musela som ho prestať používať, pretože mi spôsoboval problémy. 

Za tých pár rôčkov som objasnila fungovanie svojej pleti na 90% (ten zvyšok zahŕňa niekedy dosť zákerné prekvapenia). S istotou môžem tvrdiť, že je: svetlá (v zime až bledá), normálna pri normálnom počasí, no suchá v zime a pri zanedbaní starostlivosti, drvivú väčšinu času čistá, no príležitostná vyrážka si nikdy nenechá ujsť príležitosť predviesť sa (najlepšie ráno pred dôležitým dňom alebo večer po hroznom dni) a raz za čas má obdobia, keď si v oblasti rovnomerného tónu pleti proste nedá povedať. Ak zvažujete kúpu vyššie spomínaného odličovača a charakteristika mojej pleti sa zhruba zhoduje s vašou, prosím, postúpme ďalej (ak sa váš typ pleti podstatne líši, stále ste vítaní pokračovať v recenzii, no zároveň vás nabádam ku kritickejšiemu pohľadu, keďže je možné, že vám produkt bude vyhovovať. V tom prípade by som vás nerada odradila, keďže sama poznám dve osoby, ktoré si ho pravidelne kupujú. Ako som však spomínala, ich pleť je dosť odlišná od mojej.)

ZÁKLADNÉ INFO:
 V podstate ide o odličovač vhodný pre citlivú pleť bez parfemácie, alkoholu a farbív so schopnosťou odličovať aj vodeodolný make-up. Citujem zo zadnej strany: "Garnier Sensitive Upokojujúci odličovač je obohatený o výťažok z rastlín a pro-vitamín B5. Jeho dvojfázové zloženie bez parfemácie a alkoholu kombinuje účinnosť olejovej fázy so sviežosťou vodnej fázy k odstráneniu make-upu v jedinom kroku. Nenecháva žiadne zvyšky make-upu. Vaša pleť je upokojená a jemná."
Pred aplikáciou je potrebné obsah fľaše dobre premiešať a následne použiť pomocou vatového tampónu na tvár, krk a oči.

RECENZIA:
 K pozitívam určite možno zaradiť veľmi jemnú, nevýraznú vôňu, ktorá neirituje pokožku, a dvojfázové zloženie, ktoré si skutočne vie poradiť s vodeodolným make-upom. Tiež snáď cenu, ktorá je, ako pri takmer všetkých produktoch pre starostlivosť o pleť z drogérie, prijateľná. Tu sa však óda na benefity končí.
Toto bol prvý odličovač, ktorý som si zadovážila pre prípady, keď si cez deň dávam seriózny make-up. Niektoré veci, ako je špirála a donedávna aj make-up, mám vodeodolné, preto práve tento produkt. Plus, večer si pleť vždy dobre vyčistím, a tak som chcela niečo nedrastické, aby tým pokožka neutrpela.
 Po použití som do 30-60 sekúnd začala pociťovať ťahanie a napínanie pleti a keď som sa na seba po chvíli pozrela do zrkadla, s hrôzou som zbadala malé biele šupinky hlavne v oblasti nosa a líc. 
Netuším, ako mohlo niečo určené na zjemnenie pleti po odlíčení namiesto toho ju dokonale vysušiť. Išlo o skutočne extrémny prípad, pretože keď mám obdobia suchej pleti, ide skôr o pocit a celkový vzhľad, než o efekt ala 'mám lupiny na tvári'. 
 Tiež upozorňujem na to, že nešlo o ojedinelý výstrelok. Spočiatku som vinila svoju pokožku a pokus som zopakovala ešte asi 10-krát s rôznymi obmenami v starostlivosti o pleť, no výsledok bol stále rovnaký.

ZÁVER:
 Je mi veľmi ľúto, že to celé dopadlo takto neslávne, hlavne preto, lebo mám vcelku dobré skúsenosti so značkou Garnier a rozhodne pridám nejaké ich vydarenejšie produkty, no tento zatiaľ zaraďujem medzi najhoršie skúsenosti s kozmetikou ako takou. Ak máte iný názor, veľmi rada si ho prečítam (ešte stále čakám na vysvetlenie, ktoré ako obžalovaného bude viniť moju pleť ...)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára