piatok 24. augusta 2012

ESSENCE: Pure Skin Purifying Nose Strips (REVIEW)

 Tamtadadá...
Fanfáry sú tentokrát na mieste. Essence má niekoľko vydarených výrobkov, ale rada Pure Skin obsahuje veci, o ktoré sa budem doslova biť. V jednom z mojich katastrofických scenárov prestanú vyrábať čistiace pásiky na nos, na ktoré je tu dnes recenzia. Ak podobné fámy začujete, prosím, dajte mi vedieť, nech najbližšie kúpim všetky v našom DM. :D

ZÁKLADNÉ INFO:
 Ide o hĺbkovo čistiace pásiky s vôňou zeleného čaju, ktoré boli navrhnuté tak, aby vyčistili upchaté póry, odstránili prebytočný maz a čierne bodky. Pravidelným používaním môžu pomôcť pri prevencii vzniku nových čiernych bodiek.
Obsahujú CLEARDERM COMPLEX, ktorý bol preukázaný dermatológmi ako efektívny. (všetko info je z obalu)
Používajú sa jednoducho: na vyčistenú pleť nanesieme malé množstvo vody v oblasti nosa, pásik rozbalíme a odlepíme od kúska priesvitnej fólie, nanesieme a prihladíme. Doba pôsobenia je 10-15 minút. Na záver pás jemne odlepíme, ak to ide ťažšie, trochu ho navlhčíme.
Pásiky sa nemajú používať na citlivú (tu by som to opravila na "precitlivenú", keďže ja sama mám citlivú pleť a toto mi nerobí problémy), podráždenú, veľmi suchú či slnkom spálenú pleť. Tiež sa nesmú používať častejšie ako každý tretí deň.
Balenie obsahuje 3 samostatne zabalené prúžky a stojí 1,79 . V rade sú aj čistiace prúžky na bradu a tvár.
Takto vyzerá jeden kus vo vonkajšom obale.


RECENZIA:
Zatiaľ som vlastnila asi 3-4 balenia a hoci som z nich na začiatku nebola unesená, teraz ich milujem. Problém bol v tom, že hoci póry čistili, nebolo to nič extra, nejakých pár bodiek a kvapku mazu. Kľúčom je však teplá voda/para. Tak ako u kozmetičky, aj tu sa oplatí oplachovať si tvár 30-60 sekúnd teplou vodou (rýchla verzia) alebo sa "napariť" nad hrncom. Teplo póry pekne roztvorí a pásiky majú voľné pole pôsobnosti. Takto sa mi podarí krásne vyčistiť nos od pórov plných toho bielo-priesvitného mazu a čiernych bodiek.
Inak je to dosť prosté: pásiky sa na navlhčenú pleť doslova prisajú a keď vyschnú, je ťažké zapájať okolie nosa do mimiky. Zlupovanie nie je najľahšie, no je to lepšie ako keby to šlo ako po masle a efekt by bol nulový. Prúžky majú výraznú vôňu, je to zmes koncentrovaného zeleného čaju a čistiaco voňajúcej látky.


Pre demonštráciu si dovolím uverejniť tento jemne nechutný obrázok. Väčšina nečistôt je polopriesvitná, preto ich nie je vidieť zo stometrovej vzdialenosti, ale kto sa chce pokochať naživo, musí zabehnúť do drogérky.

ZÁVER:
 S podobnými vecičkami nemám nejaké bohaté skúsenosti, aj keď som už párkrát zazrela niečo podobné aj u iných značiek. Essence mi vyhovuje, ba za tú cenu ma dokonca ohromuje. Možno najbližšie vyskúšam niečo iné, ktovie? Ak aj nemáte veľké problémy s pórmi, môže byť zaujímavé vyskúšať to. Koniec-koncov, to som si myslela aj ja a pozrite sa na obrázok... (Pre úplnosť pridávam hodnotenie: 95% Predsa len treba použiť teplú vodu, čo návod neuvádza.)


2 komentáre:

  1. čiže napariť?? a ja že dajako slabo fungujú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež som sa na nich hnevala, ale potom ma napadlo, že im možno treba trošku pomôcť (ak sa ti nechce naparovať, u mňa funguje aj 30 sekúnd pod teplou vodou v sprche) :D

    OdpovedaťOdstrániť