nedeľa 26. augusta 2012

L'Oreal: Color Riche Mini Nail Polish (REVIEW)


Už pred začiatkom leta do drogérií zavítala nová rada lakov na nechty od L'Oreal. Strašne ma priťahovala ich mini veľkosť, pretože niektoré odtiene, na ktoré som mala zálusk boli skôr sezónne záležitosti, pri ktorých mi je ľúto kupovať veľké balenie. No a potom tie odtiene... Uau. Niektoré boli taká krásne, až som sa ich zľakla. Veď viete, klasické: "K čomu to budem nosiť?"
No bola by hanba nevyskúšať aspoň jeden, nie?

ZÁKLADNÉ INFO:
Za 5 ml laku zaplatíte 4 eurá, pričom máte 24 mesiacov na spotrebovanie. To sa mi celkom ráta, keďže to pravdepodobne prežije aspoň dve letá.
Pravdupovediac, to je asi tak všetko, čo môžem povedať k infu, snáď ešte, že môj odtieň je 305 DA TING CORAL.


RECENZIA:
Pri navrhovaní obalu sa držali hesla: V jednoduchosti je krása. Fľaštička je sklenená a vrchnák zlatý. 
Štetec je tvarovaný trochu inak ako väčšina, myslím, že ho museli trochu prispôsobiť veľkosti balenia. Zboku je úzky, no zvrchu dosť široký. 
Konzistencia laku je veľmi dobrá, ani príliš tekutá, ani hustá. Veľkým plus je aj gulička vo fľaške, ktorá pretrepaním udržiava lak v kondícii. 
Neviem, ako je to s každým lakom z kolekcie, ale môj je farebne výrazný už pri prvej vrstve. Farba sa mi na nechtoch zdá trochu viac oranžová (menej koralová, ako by som si želala). Má jemnučký perleťový lesk, ktorý nie je na prvý pohľad výrazný. 
S dvoma vrstvami by som počítala v prípade, že nejde o bežné nosenie, pretože ak pri prvom nátere nepoužijete dosť farby, môže sa stať, že vám bude jemne presvitať necht.
Čo ma ale naozaj prekvapilo, bola výdrž. Lak mi na rukách držal viac než dobre, na nohách vydržal dokonca týždeň bez akéhokoľvek olupovania.

ZÁVER:
Produktu udeľujem 90% vzhľadom na dokonalú kombináciu kvalít: použiteľné množstvo, prijateľná cena (ak vezmete do úvahy klasické balenia), nádherné farby, kvalita laku,...
Ak máte voľné 4 eurá a ohliadate sa po originálnom odtieni, máte zelenú :D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára